akkor repüljünk

4.2K 159 1
                                    

Hogy is mondjam pikánsabban. Az este borzalmasan telt/telik . Mark 11-től egészen a taxi hívás közötti eltőltött idő alatt csak azzal nyagatott ,hogy csináljak neki popcornt és ha nincsen éppenséggel nálam akkor készítsek neki házi készítésűt.Erre csak az volt a válaszom ,hogy mégha gipszben feküdne ity se csinálnék neki.
Neki pedig az volt erre a felelte , hogy akkor fekűdjek mellé és nézem vele a tv-t. Na egy nagy lószart azt! Szerintem még ezek után a huzatott is ki fogom mosni pedig nem rég mostam de én biztos nem fekszek bele többet abba az ágyba azzal a tudattal ,hogy közben Mark férfi parfümje árad belőle ,nem hogy még hozzá feküdni. És egyébként is meg kellet keresnem az útlevelemet mivel ennyiben talán igaza volt annak a seggfejnek ,hogy nem sok választ el az utazástól. Így szorgos munkával hajnalban már teljesen elkészültem. Frissen és tiszta ruhában álltam meg Mark felett aki idő közben talált magának a konyhába nasolni valót ,mikor is éppen a Tom and Jerry egyik epizódját nézte.

-Már hivhatod a taxit.-néztem a karórámra mikor negyed egyet mutatott az.
-Jólvan bébi-pattant fel hirtelen az ágyról én pedig megforgattam a szemeimet. Abba hagyhatná már ezt a dumát .
-Egyébként , a tárgyaláson mondtad ,hogy nagyon megfogom bánni ,hogy le akartalak csukatni. Az még mindig érvényes?-jutott hirtelen eszembe a gondolat ami már régóta zakatolt a fejembe.
Bár nem tudtam ,hogy megemlítsem -e vagy nem
. Ugyan is ezzel akár eszembe is jutothatom a bosszút.

Szavaimra hirtelen elmosolyodik majd közelebb jönn hozzám,hogy a szemembe nézhessem.
-Igen ,még mindig aktuális és nagyon nagyon megfogsz bánni mindent csillagom.-nevetett fel gonoszul ami már kicsit rémísztő is volt. Atyám!
-Jó én nem utazok veled. A végén még lezudítod a gépet ,hogy bosszút álhass.-felelem keserűen felnevetve.
-Olyat nem fogok csinálni ami a testi sértést okoz neked. Azonban belül szét fogsz durrani az idegtől.-mosolyog féloldalasan majd felkapja az ágyamról a mobilját és nagy valószínűséggel a taxit tárcsázza. Én pedig aggódó arckifejezéssel nézek rá. Megfogok halni,előre látom.
Minek vállaltam be ezt a londoni utat? Te jó ég!
-Ez nem igaz ,mert te fogsz szét durrani.-felelem megfontolatlanul mire azonnal elkezd röhögni nekem pedig pír szökik az arcomra.
-Milyen kis két értelmű tudsz te lenni ,Woots -vihog tovább én pedig összepréselve a számat állom a tekintetét.
-az idegre értettem-mondogatom fáradtan.
-Hálló úram-hallunk meg egyszerre egy férfi hangot Mark kezében heverő telefonjából és csak akkor vesszük észre ,hogy a taxis már rég felvette a telefont.
-Bocsáson meg-próbálja elfolytani a nevetését miközben kimegy a teraszra én pedig még egy utolsó pillantást vetek magamra a tűkörbe. Majd hirtelen eszembe jutt valami,nagyon,borzasztóan szemtelen ötlet. Tökéletes!

Sietek oda a terasz ajtóhoz és minem egyszerűséggel bezárom azt beszorítva oda a telefonáló nekem háttal lévő böröndös fickót. Majd leoltva a villanyokat kiszaladok a házból le egyenesen az utcára .Hát nem mondom ,hogy nem fordulnak meg hajnalban ilyesztő alakok az utcán.
De szerintem a legfélelmetesebb amit láttam ma este az az volt mikor megpillantottam az előttem karba tett kezű Markot .
Miaa? Az előbb még be volt zárva és még fent volt.Úristen. ez leugrott a másodikról? Nézek fel a házamra miközben elgondolom ahogy a nagy pókember leszaltózgat az erkélyemről.
Akaratlanul is elkuncogom magam.
-Szerinted ez vicces?-hallom meg a hangját miközben én még mindig gondolkodom. De ez tényleg vicces baszki.
-Igen gondold el ahogy...-kezdek el hangosan röhögni azonban ezt azonnal abba hagyom mivel keze a derekamra csuszik és várakozó tekintettel néz rám. Most mi van?
-Még mindig vicces?-kérdezi közelebb vonva magához én pedig kezdek félni. Mit akar ez? Még kinyitni se bírom a számat azonban nagyszerencsémre megáll előttünk a taxi. Így kénytelen elengedni és beszállnia a taxiba.
Ez most megakadt csókolni ,vagy esetleg bántani akart volna? Najo basszus ez ilyesztő.

Fúj ,De Gyülöllek!Where stories live. Discover now