26

167 17 3
                                    

Aparat- Goodbye

***

Yazılıdan çıktığımda başımı ovuyordum. Zor değildi. Sadece yazılı haftasının son yazılısıydı ve üzerimdeki yükü en sonunda atmıştım.

Bu akşam bizimkilerle kamp yapacaktık ve çok heyecanlıydım. Tamam martın son haftası kamp için soğuk olabilirdi ama gerçekten buna ihtiyacımız vardı.

Çantamdan çıkardığım bir test kitabını çözmeye başlamışken Sude'nin telefona bakarken güldüğünü fark ettim.

"Emre mi?" dedim gülümseyerek.

Bana dönüp telefonu sıraya bıraktı. Dirseğini sıraya dayayıp başını yasladı ve solumda kalan camdan dışarı bakmaya başladı.

"Hayır değil."

"E kim peki?"

"Kanka Atatürk Anadolu'dan. Çok tatlı çocuk."

"Emre'ye ne oldu?"

Omzunu silkti.

"Antalya'ya gittiğimizde birbirimiz arkadaşken daha mutlu olduğumuzu fark ettik."

Kaşlarımı kaldırıp başımı salladım.

"Seninki peki?"

"Benimki kim?" dedim kaşlarımı çatarak.

"Şu gizli sapık?"

Gözlerimi devirdim.

"Benimki değil."

"Ne zamandır seni seviyormuş?"

Arkama yaslanıp ben de dışarıya baktım.

"Söylemedi ama üç aydır yazıyor."

"Bence uzun zamandır."

"Bence de..." diye mırıldandım.

"Peki hiç şüphelendiğin biri yok mu?"

Başımı iki yöne salladım.

"Turgay bile olabilir biliyorsun değil mi?" dediğinde alık gibi suratına baktım.

"Ne var? Sonuçta liseye ilk başladığımızda senden hoşlanıyordu."

Omzuna sertçe vurdum.

"Neden saçmalıyorsun ki?" diyip ofladım.

"Sence yakınımızdan biri mi?"

"Ya aslında," diyerek kıvırcık saçlarımı arkaya attım. "bana çok yakın biri. Her halimi biliyor. Beni çok iyi izliyor ama onu görmediğimi söylüyor."

"Belki de Korhan'dır?"

"Belki de sensindir Sude? O da bazen senin gibi saçma saçma konuşuyor da."

Kıkırdayıp omzuma vurdu.

"Bence bu işin sonunda o ve sen birlikte olacaksınız."

"Bence bu işin sonunda senin kafanda saç kalmayacak." diyip gülümsediğimde teslim olurcasına elini kaldırıp önüne döndü ve telefonuna gömüldü.

Ben de bir anlık gafletle telefonumu aldım.

Y: Salı akşamı bana gel.

Hazal: O ne biçim laf?

Hazal: Eskort muyum lan ben?

Y: psnspwnspsmslsk

Y: Geri zekalı.

gerizekalı | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin