ORTA KITA, 7 YIL ÖNCESİ:
Karaoke kafe her zamanki gibi lise öğrencilerinin uğrak mekanıydı. Sevdiği şarkıyı coşkuyla söyleyen gençlerle dolup taşıyordu. Sırayla sahneye çıkıp şarkısını ekrandaki yazılara bakarak söylemek isteyen genç çoktu. Orta kıtanın zamane gençleri arasında en popüler uğraşıydı karaoke. Sesi güzel olanda vardı. Hayran kalınanlarda. Tabiki kötü sese sahip olanlarda.
"Bence boş ver." dedi genç kız. Arkadaşının sesini biliyordu. Ve onu durduramayacağınıda. Esmer yine heves yapmıştı.
Tamam. Esmer'in sahneye çıkıp şarkı söylemesi sorun değildi. Ama sesi güzel değildi ki!
Bu yöntemle rahatladığını biliyordu. Özelliklede bağırarak söylerken. Kulakların pasını silecek tarzda bir bağırtıyla söylüyordu şarkısını. Dinleyenler insan olsa geçici duyma sorunları yaşayabilirlerdi. Genelde vampir ve şekil değiştirenler takılırdı burada. Şükür ki öyleydi. Esmer'in sesine maruz kalan insanlara üzülebilirdi. Çünkü çok cırlaktı sesi. Ama bunu arkadaşına anlatamıyordu Işık.
"Artık boşveremem. Sıra bana geldi." dedi Esmer sırıtarak. saçlarını savurtarak süper star havasıyla çıktı sahneye. şarkısını seçti ve büyük bir hevesle ekrandaki yazıları bekledi. Müzik çoktan başlamıştı.
http://www.youtube.com/watch?v=hhcyrlN4K3M
Onun aşkı bana extra large bana extra large bana extra large
Giydim ama benim boyum kaç benim kilom kaç
Daha benim yaşım kaç
Sesi duyanlar can havliyle kulaklarını kapatmaya çalışıyor, homurdanarak birşeyler söylüyorlardı. Ama bir kaçı Esmer'in boş zamanlarında burada olduğunu biliyordu. yine de sahneye çıkmasını onaylamadıkları kesindi. müşterilerden birkaçı masadan apar topar kalkıp arkasına bile bakmadan çıkışa yönelmişti bile!
Gençler bir an önce bu işkencenin bitmesi için dua etmeye başlamışlardı.
Çok değil arar, o beni arada bir
O benim hayatımın, tuzu biberi
Özledim; iyi şeyler düşün dedi
Gözlerim, bir onun yolunu bekledi
"Kız bu." dedi vampir. "Ne yapacağını tekrar söylememe gerek var mı?" yanındakine çevirdi bakışlarını.
"Gerek yok. Anladım." genç adam gözlerini sahnedeki kızdan alamıyordu. Sesinin büyüsüne kapılmamıştı ki tabikide. Kızı izlerken sesini duymuyordu bile. Etkilenmişti. Çünkü kız çok güzeldi. Kırmızıya çalan kahverengi gözleri bağırarak söylediği şarkının heyecanıyla parlıyordu. Gözlerini dudaklarına kaydırdı. Her hareketini dikkatle izler olmuştu. birden bire nasıl böyle olmuştu? "Ne zaman?" bakışılarını bu sefer yanındaki vampire çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇENİN UYANIŞI*-*Mühür ikinci kitap
Fantasy.... Adam, kucağında mışıl mışıl uyuyan bebeği dikkatlice izliyordu. Küçücük parmakları sıkıca yumulmuştu. Sanki elinde gizlediği bir şey vardı da göstermemek için saklıyordu. Aslında gerçekten saklıyor olabilirdi. Parmaklarını yavaşça aralamaya baş...