- Co wy tu robiliście? - Zapytał zdumiony Hiroto stając obok Midorikawy.
Oboje spojrzeli na Burn'a, ten wzruszył ramionami. Następnie spojrzeli niżej na Suzuno, chłopak siedział z kamienną twarzą, pustką w oczach i w ogóle się nie ruszał, niby nie było to dziwne jako iż był kapitanem Diamond Dust, ale za to trochę straszne.
- Gazelle, co ci jest? - odważył się zapytać czarnooki.
- Nawet nie wiecie jak on ciągnie za włosy. Wolę się nie ruszać. W duchu modlę się, by już skończył. - Odpowiedział, na co tamci wybuchnęli szczerym śmiechem.
- To nie jest śmieszne. Postawcie się na moim miejscu. - Powiedział nadal nie ruszając się.
- Ej! Na pewno nie jestem taki zły, przesadzasz. - Odparł oburzony Nagumo puszczając włosy Fuusuke.
- Jest! Moje modlitwy zostały wysłuchane! - Krzyknął jasnowłosy podnosząc ręce ku górze. Hiroto i Midorikawa spojrzeli na niego zdziwieni.
- Burn chodź na słówko. - Powiedział zielonowłosy.
- Jasne. - Nagumo wstał z podłogi i podszedł do drzwi, w sumie obaj chłopacy byli praktycznie na korytarzu.
Midorikawa posłał Hiroto spojrzenie, które chyba miało oznaczać by odwrócił uwagę Suzuno. Kiyama skinął głową i wszedł do pokoju zaczynając rozmowę z błękitnookim.
- Rety Nagumo-kun, chwała tobie! Myślałem, że już nic nie przywróci dawnego Suzuno, wielkie dzięki! - Ryuuji rzucił się mu na szyję przytulając jednocześnie. Było widać, że był szczęśliwy.
- No.. Szczerze nie sądziłem, że wy też próbowaliście to zrobić. Ale jak widać, cuda się zdarzają. - zaśmiał się Haruya.
Stali tak jeszcze chwilę lecz po słowach, które usłyszeli z pokoju, a mianowicie "Hiroto oddaj mi ten notatnik!" oboje rozbawieni postanowili wejść i sprawdzić co się tam dzieje.
Oczywiście powód był błachy, Hiroto najzwyczajniej wziął rysownik Suzuno, który był za tym by go nie dotykał.
Cała czwórka spędziła razem czas. Dosłownie cały dzień. Nie było nawet mowy o meteorycie Aliea, z którego wszyscy zgodnie postanowili zrezygnować. W międzyczasie przyszedł także Saginuma i także zgodził się na tą propozycję.
Kiedy czarnowłosy musiał wyjść legendarnej czwórce się nudziło. W końcu postanowili zrobić sobie wspólne zdjęcie, które Nagumo wstawił na instagram z podpisem, na który każdy przystał z uśmiechem.
Użytkownik Nagumo.Burn.Gold dodał nowy post:
|Gdybym miał wybierać pomiędzy kiedyś, a dziś, zdecydowanie wybrałbym teraźniejszość. Pomimo irytacji jaką u mnie wytwarzacie, po prostu uwielbiam was chłopaki. Lepiej być nie mogło! Wreszcie wróciłeś Suzuno, wszyscy się z tego cieszymy! <3|
CZYTASZ
Zjednoczeni światłem, rozdzieleni kilometrami | Gazelle x Burn |
Cerita Pendek[Zakończone] [proszę nie wchodź tu XD] Suzuno- Uroczy, uczuciowy i wrażliwy chłopiec, o złotym sercu. Wychowany w sierocińcu "Słoneczny ogród" odkąd pamięta. Mimo iż wie, że jego rodzice zmarli w wypadku, co dnia promienieje radością. Nagumo- Wybuc...