Bölüm 1

103 12 10
                                    

Selamun aleyküm gardaşlarımm..
Eveet yine sıkıldığım için böyleyimm
Şimdi arkadaşlar bu kitabın yorunlarinda her bölümde issstediğiniz kadar içini boşaltıp birilerine sövebilirsinizz her türlü serbesttir her kelimeee

Boktan kurgularım yok,yapmacık tavırlarım yok,yorum ve beğeni istemem..sadece keyfim 've kahyasının isteği üzerine istediğim gibi takılır,hakedene de sallarım...

Bugün evde oturduğum saatler içerisinde kafama estiği için başladığım bir tepki kitabı yazmaya başladım.

Yok Wattpadde ünlü olmakmış,yeteneğim olmamasına rağmen saçma konulu kitaplar yazıp da popi olmayı dilemek gibi bir düşüncem de yok..Bunu düşüncelere söyleyeceğim ise;Bir salın aq..

Bunu söylerken kastettiğim şey,Wattpad yazarlarının hepsinin böyle olduğu değil;Wattpadde hikaye kurgularına ve yazış şekillerine bayıldığım,gerçekten yeteneği olan ve kurgu klişe olsa bile onu diğerlerinden ayıracak şekilde güzel yazan yazarlar var.Ha bak bunlar var işte..Demek istediğim bir salın da onlar yazsın lan..

Artık Wattpadde bütün kategorileri çöp hikayelerle dolduran kişiler türedi ve artık bir kanıya varalim lütfen;Bir kitabın fazla okunması o kitabın kurgusunun veyahut yazış tarzının güzel olduğunu göstermez..

Basit kurgulu sikimsonik kitapların binlerce hatta ve hatta milyonlarca okunması saçmalığın daniskası aq..

Neyse konuşmam bitmedi ama sizi sıkmıyayım da asıl konuya geçelim..

Burada her türlü kategoriden her türlü kitabı inceleyip tepki vereceğim.Sadece beğenmediğim kitaplar değil de,beğendiğim ve farklı bulduğum kitapları da burada paylaşacağım..

Tepkilerim bölümden bölüme ağır olabilir.Hiçbir kitabı sevenleri çok diye seviyorum demeyi düşünmüyorum.Baştan sona kadar kendi fikrimi belirteceğim..

Size hiçbir bölümde vote ve yorum lafını söylemeyeceğim hatta okumayadabilirsiniz çünkü bu benim işsizliğim kendi kendime kaydeden biriyimdir..Bu hobi gibi birşey..

O zaman bir dahaki bölüme görüşürüz..:))

Herşeye Sallıyorum Bro Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin