12. Fájó búcsú.

2.9K 232 24
                                    

Ez a rész kicsit hosszabbra sikeredett, mint a többi, de imádtam írni és alig tudtam abbahagyni. Remélem nektek is tetszeni fog!❤️

"A sorsunk kiszámíthatatlan. Sosem tudhatod biztosan, hogy ki vagy valójában. Bármelyik pillanatban fenekestül felfordulhat az életed."

Az idő telt, mi pedig egyre kevesebben lettünk. Monoton hetek követték egymást. Hétfőtől péntekig a szombati élő showra készültünk, ahol a tovább jutásért küzdöttünk, majd ha sikerrel jártunk, hétfőn egy újabb hét indult és minden kezdődött előröl.

6 hét telt el a verseny kezdete óta, már csak 14-en maradtunk. Az első héten Amber-től, Kevintől és Mike-tól búcsúztunk az élő adásban, majd a buli miatt kizárták a versenyből Lisa-t és Ashley-t. A második héten Jessica esett ki, majd az utána következő szombatokon Logan, Anna, Liam, Elijah és Ethan.

Minél kevesebben voltunk, annál érezhetőbb volt a feszültség köztünk. Egyre fájdalmasabb volt a búcsú az emberektől. Hat hét nem kevés idő, kezdtünk igencsak összeszokni. Ma, a hetedik szombaton, is ez volt várható.

A verseny feléhez érve, egyre nehezebben viseltük a minket érő hatásokat. A média olyan mértékben tört az életünkre, hogy sokan ezt nehezebben viselték, mint gondoltuk volna. Már sehol nem volt nyugtunk. A hotel körül is folyamatosan fotósok, riporterek hemzsegtek. Igazi kihívás volt átjutni a próbákra.

Múlt héten tört el végleg a mécses Sophie-nál. Az utóbbi időben teljesen rá voltak szállva. Az újságok mindenféléket írtak róla, az ex barátja miatt, aki tíz perc hírnévért Sophie egész életét elmesélte az egyik újságírónak. Mindez pénteken került ki a netre és újságok formájában a boltokba. Így amikor a lány szombat reggel ezeket elolvasta teljesen összeomlott. A volt barátja arról is mesélt, hogy azért szakítottak, mert Sophie megcsalta őt. Bár elítéltem az ilyen tetteket, mert nekem is volt "szerencsém" átélni azt, hogy milyen amikor megcsalnak, úgy gondoltam, senki nem érdemli meg azt, hogy így beszéljen róla ország-világ miközben nem is tudják a teljes igazságot. Sophie, sírógörccsel küszködött az élő adás előtt két órával. Nem akart színpadra állni, fel akarta adni a versenyt. Sosem voltunk különösebben jóban, de úgy éreztem beszélnem kell vele. Szüksége volt arra, hogy valaki mellette álljon. Ekkor derült ki, hogy amit az exe mondott hazugság. Sophie szakított vele, mert szinte terrorban tartotta a lányt. Mindenkire féltékeny volt, már a barátnőivel sem találkozhatott. Persze, senki nem tudta ezt, mindenki úgy hitte, hogy a lány hibája az egész. Mert ilyen a huszonegyedik századi ember, amit a neten olvas az szent és sérthetetlen. Pedig sokszor annyi minden zajlik a háttérben, amiről az újságok nem írnak...

Sophie példája, csak egy a sok közül. Ő még szerencsésnek mondható, mert felülkerekedett a helyzeten, és szombaton olyan energiával énekelte a Left Outside Alone-t az élő show-ban, hogy az emberek ismét a tehetségére, nem pedig a magánéletére kezdtek koncentrálni.

De valójában ez az interjú az exével sosem fog eltűnni igazán. Valaki úgyis bele fog botlani, elolvassa, és rossz következtetéseket von le Sophie-ról. Erre mondják, hogy az internet sosem felejt, és ezzel maximálisan egyet is értek, ami egyszer felkerül, az már sosem tűnik el igazán. Rengeteg tininek okozza ez a vesztét...

A nyomott hangulat szombat délelőtt már megszokott volt. Bele sem mertünk gondolni, ezúttal kitől búcsúzunk ma este.

A próbák általában pénteken véget értek, és szombatra már csak pár könnyebb énekóra volt tervezve, de ez a hetek alatt változott. A legtöbben annyira maximalisták voltunk, hogy délelőtt bejártunk a közös énekpróbákra és együtt gyakoroltunk a versenyre, a készülődés pedig csak egykor kezdődött. A fodrászok és a sminkesek nem annyira díjazták ezt, mert így kapkodniuk kellett, hogy mindenkivel végezzenek az élő adás kezdetééig, de próbáltak megértőek lenni és igazodni hozzánk.

Nothing breaks like a heartOnde histórias criam vida. Descubra agora