Jeg våknet brått opp, av lukten av stekte vafler. «Tae? Tae?» Gjespet jeg nytteløst, og gned meg i det ene øyet.
«Frokost!» Ropte han inn i det lyse rommet. Jeg mumlet for meg selv, hoppet inn i en av t-skjortene hans, som havnet ned på lårene mine, før jeg kjemmet håret mitt mykt.Vi ble sittende ved bordet, ansikt til ansikt, og spiste på vaflene. «Var de gode?» Spurte han med den varme stemmen sin. Gud så hot han var, håret hans kunne tilhørt en modell, og jeansene gjorde alt fabelaktig.
«De er..perfekte.» Mumlet jeg igjen, og så på han med betatte øyne.«Så det er her moroa foregår? Hørte vi begge kommende fra gangen. «Hvem faen er her så tidlig på dagen?» Skvatt Tae til, og gikk mot lyden.
«Jungkook? Jimin? Hva i?» Tae kunne tatt over tittelen til et spørsmålstegn om han fikk lov.
«Er du her alene?» Spurte de i kor, før Jungkook kom inn på kjøkkenet. «Ave..rly.» Utbrøt han litt rart. Det var åpenbart at han ikke visste om dette.
«Er dere sammen?» Spurte han raskt, og forventet et svar.«Nei Jungkook. Eller Gud eller ingen vet. Jeg bare trengte litt luft fra de andre dramaqueenene, okay.» Kom brått ut av meg, og jeg gikk ut på gulvet i den chille outfiten.
«Er vi ikke sammen?» Spurte og Tae nå. Jeg visste ikke hva jeg skulle si mere. Alt var galt uansett hva. Jeg hadde åpenbart flørtet med dem begge. Heldigvis var ikke Jimin blandet oppi denne bobla. Han bare drakk et glass juice, og så på.
«Taehyung!» Spyttet jeg raskt ut. Jeg ville ikke høres kald ut heller, men jeg måtte holde roen her. Jeg ville ikke være årsaken til en krangel.
De begge så på meg, og det så ut som de skulle til å klore opp hverandre. «Ja, og hvor var dere? I går når vi ville ha kontakt? Dere var sikkert å festet sammen med Amara, Hazel og de. Jævla Fuckboys.» La Taehyung til.
Han var ikke typen til å si sånt, men han sto opp for oss begge.«chill'a bro. Vi er bestevenner. Dessuten festet vi bare litt.» Forklarte Jungkook, med både hender og mimikk i ansiktet.
Jimin kom gående mot meg, og skulle til å si meg noe tydeligvis.«Det er ikke ofte de krangler også.»
Jeg så på Jimin, og jeg skulle til å gråte. «Hva har jeg gjort mot dere? Jeg har lagd ett fullstendig kaos til dere alle tre! Dere vil liksom vite hvem jeg er sammen med, men hva om jeg ikke vet det selv? Jeg vet ikke hva som går av meg, sorry.»
Hulket jeg krokodilletårer. De var ikke falske, men de kom av alt. Derfor føltes ikke tårene ekte, men følelser kan noen ganger bli til kroppsspråk.Taehyung og Jungkook stirret begge rart på meg. Jimin smilte, sikkert på grunn av hele settingen.
«Du hooket med meg Averly! Hva forventer du? Du kan ikke gå å være player, og bytte på hvem som er din heldige vinner.» Brøt Jungkook ut. Taehyung så på meg vemodig, og øynene hans var helt våte i kanten. Jeg ville klemme han, men han holdt seg unna. Jeg var fullstendig knust. Hvordan kunne jeg være så dum, og holde på med to samtidig?
VOCÊ ESTÁ LENDO
• I rather die, without you •
FanficAverly Harlon på 18 år, har nettopp sluttet på videregående. Hun, bestevenninna si Hazel, og to andre drar til Seoul for å studere et år. De møter på masse drama, intriger og spennende tider. Averly blir også forelska i to stykker, men hvem skal hun...