A 11.ik nem indult valami könnyen és döccenő mentesen de egy pár hónap után már kezdtem helyre rázódni. Az univerzum biztos valami furcsa játékot játszik velem, hogy pont akkor jött Ő is.
Épp tesi óra előtt volt amikor már átöltözve vártunk az öltöző előtt ahol mindig szoktunk és jött egy új tanár. Szinte mindenki Őt figyelte és persze nekem se kerülte el a figyelmem.. Amikor a barátnőmről rá emeltem a tekintetem észre vettem, hogy ő is felém pillant és mintha egy pillanatra is de a tekintetünk egybe fonódik. Ami valószínűleg csak a túl élénk fantáziámnak köszönhető.
Szoktak olyan óráink lenni ahol együtt vagyunk a fiúkkal meg a másik osztállyal és a mai is ilyen alkalom volt.
Bementünk a terembe és mindkét osztály felállt a maga tornaoszlopába. A tanáraink bejöttek és jött velük a titokzatos személy akit szünetbe a folyosón láttunk.-Gyerekek szeretnénk bemutatni a fiúk új tanárját- mondta Kriszti néni a mi tanárunk.
-Sziasztok! Fellenbell Ádám vagyok, az új tesi tanár- mutatkozott be a tanár úr. Persze erre a legjobb barátnőmmel össze kellett néznünk.Az óra gyorsan eltelt, hisz ha kisdobosítunk akkor csak a verseny számít. De most valami más volt.. Általában élvezni szoktam a játékot de most nem tudtam oda figyelni mire a barátnőm mondta, hogy menjünk ki az öltözőbe és igyak egy kicsit.
Így is tettünk kikéredzkedtünk és az öltözőben leültem a padra. Kamilla a maga szokásos aggodalmával odaadta az üvegem miközben leült elém a földre és megkérdezte:
-Jól vagy? Elég pocsékul nézel ki.
- Igen és is szeretlek- mondtam, mire Kami elnevette magát.
-Na El komolyan mi a baj?
-Nem tudom csak fáradt vagyok ennyi.
-Tuti?! -kérdezte aggodalmasan
-Persze, na menjünk vissza aztán nyerjük meg ezt a meccset -mondtam majd ittam egy korty vizet.Úgy is tettünk, visszamentünk a terembe ahol persze, hogy csak az új tanárnak kellett lennie. Épp felé pillantottam amikor (mert persze mikor máskor) a másik csapatból az egyik gyerek teli erőből fejen dobott.. A következő emlékem az volt, hogy megbotlom és beverem a fejem a padba..
YOU ARE READING
Tiltott Szerelem
Random| tanár-diák szerelem |❤💫 •kitalált történet• 'Az élet sosem volt egyszerű számomra és megjelent Ő is'