Amikor felébredtem az orvosi szobában találtam magam. Mellettem ült Kamilla aggódó tekintettel figyelve, a doki az asztalánál csinált valamit amikor észrevette, hogy felébredtem. Odalépett hozzám es megnézte a fejemen lévő jégzselét, hogy hideg-e még majd adott egy frisset és kiment a szobából.
-Mi történt?-kérdeztem miközbe valamennyire próbáltam felülni.
-Hát mire emlékszel?
-Kb arra, hogy fejen dobtak és elestem. Történt meg valami? Várj, hogy kerültém ide??
-Azon kívül, hogy fejen dobtak és sikerült pont úgy esned, hogy telibe a pad sarkára estél fejjel nem történt semmi-mondta Kamilla miközben hozott nekem vizet.
-Jó és hogy kerültem ide?! Hősiesen fogtad magad és berángattál vagy mi?- mosolyogtam.
-Tudod...új fiú volt olyan kedves, hogy egyből oda rohant és utána behozott ide..-kacsintott rám a bolond barátnőm.
-Jézusom ugye nem?!!
-De bizony és szerintem őt hívja a doki nem Kriszti nénit.
-Ohh..a picsába-mondtam volna ki ha nem jött volna be a doktor vele együtt a tanár úrral.-Jónapot kisasszony! Hogy van a feje?- kérdezte a tanár úr.
-Rohadtul fáj-mondtam és Kamira pillantottam aki a következő pillanatban megszólalt.
-Ohm szerintem én most megyek beszélek Jo-val.
-Oksa - bólintottam.
-Viszlát - köszönt el a tanár úrtól majd kiment az ajtón és én ott maradtam a tanár úrral kettesben ugyanis a doki is lelépett Kamilla után.
YOU ARE READING
Tiltott Szerelem
Random| tanár-diák szerelem |❤💫 •kitalált történet• 'Az élet sosem volt egyszerű számomra és megjelent Ő is'