IX.

2.2K 62 0
                                    

Miután vissza mentünk az útra fotózni nem telt el sok idő mire szemből észrevettek minket. Először Csenge nézett oda felénk és kezdett el integetni utána már a Tanár úr is oda nézett és mosolyogva integetett. Kamilla rám nézett utána és én persze eléggé elvörösödtem. Épp csináltam volna még egy képet amikor a szemem sarkából észrevettem, hogy a nő akihez odarohant Csenge egy tálat hoz ki amit oda ad a lánynak és valamit oda súg neki mire a kislány elkezd felénk jönni. Óvatosan megállt az út szélén körbenézett és miután meggyőződőtt róla, hogy nem jön autó elkezdett felénk jönni.
-Sziasztok!- rohant oda hozzánk- Anya mondta, hogy hozzak át ilyen szomszéd köszöntős sütit.
-Ohh ez nagyon aranyos, köszönjük- mondtam mosolyogva- Gyere bejössz velem? Oda adjuk anyukámnak.
-Aha- és már nyújtotta is a kezét, hogy fogjam meg.

-Anya! Csenge hozott nekünk valamit.
-Ki az a Csenge?- kérdezte anyukám de már oda is nézett.
-Jó napot! Anyukám küldött szomszéd köszöntős sütit, most költöztünk nemrég ide.
-Szia! Köszönjük!- mondta anya eléggé meglepődve és elvette a tányért- Mondd majd meg anyukádnak, hogy hétvégén tartunk egy kis őszi sütögetést ha van kedvetek gyertek át.
-Rendben megmondom. Viszlát- köszönt el tündérien.

-Hogy van a fejed?- kérdezte Csenge miközben még mindig fogta a kezem.
-Jól van mondjuk még kicsit fáj de nem vészes. És te miért voltál orvosnál?- kérdeztem.
-Megfáztam. Anyu szerint a költözés lehetett de legalább most a héten még nem megyek suliba és így van időm kipakolni és azzal segítek anyának is.
-Wow szorgos kislány vagy- mondta Kamilla aki mindvégig csöndben jött mellettünk- Csenge hány éves vagy amúgy?- kérdezte.
-Pár hónapja lettem 8, miért?- kérdezte mosolyogva.
-Csak kérdeztem- mondta Kamilla miközben sétáltunk vissza. Épp az úttest szélénél voltunk és mentünk át amikor megpillantottam a tanár úrat amint épp megy az autójához. De még megvárta amíg átértünk és Csenge odarohant hozzá és a nyakába ugrott. Ismételten, nem meglepő módon megint nem bírtam ki mosolygás nélkül amit körübelül mindenki észrevett, Kamilla oldalba bökött és a Tanár úr is elkezdett odajönni hozzánk, nyakában Csengével.
-Jó napot hölgyeim!- köszönt- Hogy van a feje?
-Jó napot! Megvagyok köszönöm- mondtam és közben kicsit már kezdett kínos lenni a helyzet amit sikeresen Kamilla tört meg.
-És a tanár úr hogy van? Hogy telt az első nap az iskolába?- próbált kevésbé kínos helyzetet teremteni de nem sikerült.
-Érdekes egy nap volt. Elég furcsa egy iskola- mondta.
-Hát az nem kifejezés, hogy furcsa- mondtuk egyszerre nevetve Kamillával.
-Ha nagy leszek én is oda fogok majd járni- mondta Csenge nevetve.
-Ohh drágám akkor anyád engem is, meg téged is megverne- mondta nevetve- Na de amúgy lassan mennem kell, Csengusz neked is lassan alvás és a lányoknak is iskola van holnap- nézett ránk.
-Naa maradj még- kérlelte Csenge.
-Viszlát Tanár úr!- köszöntünk közbe el és közbem láttuk ahogy lerakja Csengét a nyakából.
-Viszlát!- köszönt el.
Mentünk volna már szép lassan haza amikor még Csenge odarohant hozzánk és gyors az ölembe ugrott- Tőlem nem is köszöntetek el- mondta számonkérően- Amúgy ha holnap itthon vagy nincs kedvet átjönni játszani?-
kérdezte.
- Ha anyukád megengedi szívesen. Na de viszont tényleg menj mert már kezd sötétedni.
-Jól van akkor majd megkérdezem és reggel átjövök- mondta miközben letettem és már rohant is vissza- Sziasztook!- fordult felén miután átért az út túloldalára. Mi meg csak álltunk ott mosolyogva és integettünk és figyeltünk ahogy a tanár úr beszáll a kocsiba és elhajt.

Tiltott SzerelemWhere stories live. Discover now