A héten még otthon maradtam de elég unalmas pár nap volt, ugyanis Kamillát se engedték át és a nővérem is elutazott úgyhogy nem nagyon volt társaságom. Egyik nap amikor kimentem kutyát sétáltatni épp akkor jöttek haza Csengéjék úgyhogy vele kicsit beszélgettem és játszottunk a kutyával. Ahoz képest, hogy Csenge milyen fiatal volt jobban lehetett vele beszélgetni mint egyes korombeliekkel. Sok mindent megtudtam tőle a tanár úrról is.
De végre eljött a hétvége a nővérem hazajött meg persze Kamilla végre átjött és csináltunk egy baráti grill-partit. Már hoztuk ki az előkészített ételeket amikor láttam, hogy megjöttek Csengé-ék is.
- Beengeded őket kicsim?- kérdezte anya a konyhából.
- Persze, megyek- mondtam és már az ajtónál voltam és kinyitottam.- Helló! Lilla vagyok Csenge anyukája- köszönt a fiatal hölgy.
- Üdv Liz vagyok- mutatkoztam be én is miközben engedtem be őket.
- Csenge már sokat mesélt rólad- mondta.
- Szia Liz!- ölelt át gyorsan Csenge majdnem fellökve az anyját.
- Szia pici! Hogy vagy?- kérdeztem de a következő pillanatban belém szorult a szó ugyanis megláttam Lilla mögött a Tanár Urat is.
- Jó napot!- köszönt nekem mosolyogva.
- Jó napot!- bögtem ki de alig tudtam megszólalni- Erre van az udvar szerintem menjünk ki- mondtam miközben elindultam a konyha felé ahol anya tevékenykedett.
- Jó napot! Sziasztok! Anikó vagyok - mutatkozott be anyu- Örülök, higy eljöttetek.
- Mi örülünk, hogy elhívtál minket.- mondta Lilla- Jajj ezt el is felejtettem, ezt nektek hoztam- mondta és átnyújtott egy tál sütit.
- Khm..amúgy bemutatkozom Fellenbell Ádám vagyok Lilla báttya- mondta a Tanár úr.
- Üdv! Gondolom maga az új tesitanár a gimnáziumban?- kérdezte anya.
- Igen- mosolyodott el.
Én eközben nem feltűnően jeleztem Kamillának, hogy nézzen oda. De végül eszembe jutott egy jó ötlet.
- Csenge! Kijössz velem a többiekhez?- nyújtottam a kezem a lány felé aki megfogta a kezem és már rohant is Kamillához.
- Tényeg Csenge hogyhogy itt van a nagybáttyád is?- kérdeztem mikor oda értünk Kamillához, hogy értse mi bajom.
- Már megvolt beszélve vele is, hogy átjön segíteni de anyu már nem akarta a meghívást lemondani. Ugye nem baj, hogy ő is jött?
- Jajj dehogy baj- mondtuk egyszerre Kamillával.
- Amúgy is elég sokat kérdezett rólad- jegyezte meg Csenge és közbe töltött magának üditőt.
- Ohm..hogy micsoda?- kérdeztem meglepetten.
- Igen, amikor a héten találkoztunk utána kérdezett egy pár dolgot rólad- mondta egy váll rándítással.
- Ohh valóban?- kérdezte Kamilla miközben huncut tekintettel rám nézett.
- Igen. De semmi különöset nem kérdezett de viszont szerintem felkeltetted a figyelmét- jegyezte meg miközbe ő is rám nézett.- Most mit néztel ennyire?!- kérdeztem meglepetten.
- Nézz hátra- monda Kamilla miközbe mögém pillantott.
Ahogy hátra fordultam megpillantottam amikor épp jöttek ki anyáék. De persze én nem is őket néztem, hanem a Tanár úron akadt meg a tekintetem de szerencsére Kamilla mint mindig most is oldalba bökött, hogy ne legyen olyan kínos a helyzet. És szerencsére még időbe kibillentett, mert a következő pillanatba már ott is volt mellettünk a Tanár úr is.
- Jó napot hölgyeim! Hogy érzik magukat?
- Csodásan. És maga?- kérdezte Kamilla akinek most vettem észre, hogy egy pohár sör van a kezébe.
- Na ennek örülök. Tényleg amúgy, hogy van a feje?- kérdezte hozzám fordulva és közbe a szemem sarkából láttam, hogy a lányok szépen lassan elhátrálnak és ott hagynak.
YOU ARE READING
Tiltott Szerelem
Random| tanár-diák szerelem |❤💫 •kitalált történet• 'Az élet sosem volt egyszerű számomra és megjelent Ő is'