Merhaba! Yukarıdaki videoyu izleyebilirsiniz. O zaman başlayalım- Alahomora!
"Merhaba!"
Violet'in önünde oturan kızıl saçlı kız ona seslenmişti.
"Merhaba!"
"Yeni olmak zor olmalı peki hangi okuldan transfer edildiniz?"
Dumbledore onlara hangi okuldan transfer edildiklerini söylememişti. Violet tam ağzını açıyordu ki Klaus onu şaşırtarak "Ilvermony" diye cevap verdi.
"Yani uzaktan geliyorsunuz."
"Evet!"
"İsterseniz size Hogwarts'ı gezdirebilirim."
"Tabi olur!"
"Bu ufaklık sizin kardeşiniz mi?"
Sunny kafasını yemekten kaldırdı ve sesler çıkardı.
"Sunny ben onların kardeşiyim demek istiyor."
"Aynı zamanda akıllı da!"
Sunny zevkle kafasını salladı. O sırada yan sıralardan bir ses geldi.
"Eminim senin kadar akıllı değildir!"
"Kapa çeneni, Potter!"
Sunny dil çıkarmaya başladı.
"Çatalak pipsqueak sana dil çıkarıyor."
O anda akıllarına Kont Olaf geldi. Ona da aynı adla seslenmişti.
"Sunny hadi daha yapmamız gereken işler var."
Sunny dil çıkarmayı kesip Violet'i dinleyerek kucağına çıktı.
"Nerede kalacağımız hakkında pek bir fikrimiz yok ve-"
"Benim yanımdaki yatak boş, orada sen ve kardeşin kalabilirsiniz ve sanıyorsam erkekler yatakhanesinde boş yer var hemen Frank'in yanında..."
"Çok sağol biz eşyalarımızı yerleştirip geliyoruz."
Violet, Sunny ve Klaus yatakhaneler doğru yöneldiler. Violet kızlar yatakhanesine girince iki kızla daha tanıştı. Dorcas ve Paige adlı iki kızdı. Hemen kendini yatağa atıp düşünmeye başladı. O sırada Klaus yatakhaneye eşyalarını yerleştiriyordu. Frank ona selam verdi ve konuşmaya başladılar. Frank ile şimdiden iyi arkadaş olmuşlardı...
*Öğlen yemeğinde*
"Dersler nasıldı?"
"Fena değildi işte"
"Dersimin biçim değiştirme olduğunu duyunca bir saat çalışmam gerekti ama dersi kavradım."
"Benim de ders KSKS idi. Açıkçası zorlandım."
"Sunny?"
"O ev cinleriyle mutfakta"
"Hadi yanına gidelim."
Violet ve Klaus mutfağa doğru yol aldılar. Sunny onlara armuta dokunmaları gerektiğini söylemişti. Onlar da öyle yaptılar. Açılan kapaktan içeri girdiler. Her tarafta raflar ve yemek kokuları vardı. Ev cinleri harıl harıl çalışıyordu.
"Şey acaba sarı saçlı bir bebek gördünüz mü?"
"Evet içeride efendilerimizle birlikte"
"Ne efendiniz mi?"
Birden Sunny'nin çığlıkları duyuldu.Violet ve Klaus var güçleri ile koşmaya başladılar. İçeriden "Sirius yapma!" diye sesler duyuluyordu.
YOU ARE READING
Talihsiz serüvenler ve çapulcular
FanfictionBu iki serinin birleşmiş hali... Farklı dünyalardan gelen iki seri... Baudelaire kardeşler en son çıktıkları adadan çıkış yolculuğundan önce Violet bir kolye bulur. Ne olduğunu merak ederek boynuna takar. Büyük bir fırtınaya yakalanırlar ve su kolye...