"Pekiii... Bu biraz ağır oldu sanki!"dedi Klaus sert bir sesle. Arkadaşıyla küs olması yetmezmiş gibi bir de Sunny çıkmıştı. Üç kardeş de artık bu kişinin kim olduğunu ve ne istediğini merak ediyordu. Hangi psikopat böyle bir şey yapardı ki? Kont Olaf bile yapmazdı... Tamam, belki yapardı! Her türlü bu kişi bir şey istiyordu ama ne?
"Violet, sanırım kapşonlu hile yapmaya başladı ve eğer Sunny'nin bunu yaptığı ortaya çıkarsa bizi okuldan atarlar."dedi Klaus endişeli bir sesle. Bu zaman karmaşasının içinde gidecek başka yerleri yoktu.
Sunny "Dumbledore'a gitmeliyiz!"anlamında sesler çıkardı. İki kardeş de buna katılmıştı. "Klaus benim dersim var ve senin de var."dedi Violet. Klaus ise evet anlamında başını salladı. "Peki o zaman ben Lily'e yetişeyim."dedi Violet ve ortadan kayboldu. Klaus ise sınıfına gitti...
Derslik her zamanki gibiydi. Klaus her zamanki yerine geçti. Tam Frank'e birlikte oturmayı teklif edecekti ki küstükleri aklına geldi. Keşke ilk günkü gibi olsalardı... Eskisi gibi mutlu bir şekilde...Sen iyi biri değilsin... Klaus ofladı. Frank bu sefer Brad ile oturmuştu. Tabii Frank dışında onun bir arkadaşı olmadığı için tek başına oturacaktı. Buna mahkumdu... Zamanın karmaşasına mahkumdu... Derse geçtiler fakat hala Klaus 'un içinde kötü hisler kıvranıyordu...
*Sunny mutfakta*
Sunny mutfağa geldiğinde ev cinleri dolaşıyordu. Kardeşler önce Dumbledore'a söyleyecekler, sonra da bu görevi yapacaklardı. Ev cinlerinin zehirleneceğini bilmek iğrenç bir duyguydu. Sunny Violet ve Klaus entrika yaşarken ev cinlerine kart oynamayı öğretmişti. Hatta artık cinler kart oynama grubu kurmuşlardı. Yani artık Sunny ev cinleriyle bütünleşmişti. Tam tezgaha geçip yemek hazırlayacakken bir not gördü:
"Hey, biliyorum Dumbledore'a gideceksiniz Baudelaire'lar fakat oyuna bir kural ekliyorum: Herhangi bir başka kişiye bundan bahsetmek yok. Oyunbozanlık yaparsanız cezasını çekersiniz. Öptüm!"
Sunny korkuyla mektuba baktı. Bunu derhal kardeşlerine anlatmalıydı. Hemen mutfaktan ayrıldı ve kardeşlerin yanına koştu. Violet ile Klaus Sunny'i böyle görünce daha da heyecanlandılar ve elindeki mektuba baktılar...
*Ortak salonda*
"Ne yapacağız! Olamaz, bunu söylemeliyiz!"dedi Violet. Klaus ise ona ciddi bir şekilde baktı. "Bu işi Lily, sen, ben ve Sunny çözmeliyiz. Başka çare yok. O hile yapacak..."
Sunny üzgün bir şekilde yere baktı. Sonra yapmaya karar verdi. Hızla mutfağa koştu. Ev cinleri Hogwarts öğrencilerinin yemeklerini hazırlamadan önce kendilerininkileri hazırlarlardı. Sunny yemeklerine zehri koydu ve kardeşlerin yanına gitti. Yaptım anlamında başını salladı. Klaus ve Violet'in endişeli bakışlarına karşın artık yapacak bir şey yoktu. Akşam üç kardeş uyumaya çalıştı. Fakat akıllarında hep aynı düşünce vardı:Ya hile yaptıysa...
Yazardan not: Evet yeni bir bölüm ve yazarınız! Ne olacak dersiniz? Sunny sekreterlik bile yapıyorsa bunu da yapar diye düşündüm. Herneyse yorum ve vote bekliyorum. Yoksa yazmaya üşeniyorum.
Sihirle kalın!
YOU ARE READING
Talihsiz serüvenler ve çapulcular
FanfictionBu iki serinin birleşmiş hali... Farklı dünyalardan gelen iki seri... Baudelaire kardeşler en son çıktıkları adadan çıkış yolculuğundan önce Violet bir kolye bulur. Ne olduğunu merak ederek boynuna takar. Büyük bir fırtınaya yakalanırlar ve su kolye...