*Flasback*
Violet eski günlerdeki gibi saçını topladı. Peki şimdi ne yapacaktı?
Etraflarında bir sürü Slytherin vardı. Büyü yaparlarsa muhtemel bir şekilde onların üç katı oldukları için başarısız olacaklardı. Klaus'un dersi vardı ve Sunny'ye hiç de yakın sayılmazdı. Zaman geçiyordu.
"Bu işler saçını toplayarak olmaz, yeniyetme!"
Gelmişti aklına işte! Bir icat yapmıştı kardeşleriyle haberleşmek için. Düğmeye basıyordun ve habe veriyordun. Violet arkasına dokundu. Sunny'nin gelmesini beklemeye başladı. Ya gelemez ise diye düşünüyordu fakat icadı yeri de gösteriyordu. Bu durumda Sunny de pek bebek olmadığına göre anlardı. Gelecekti, biliyordu...
"Zamanınız azalıyor ya bana o şeyi verirsin ya da-"
O anda cümlesi yarıda kaldı. Çünkü bacağında bir acı hissetmişti. Violet'in icadı işe yaramıştı! Sunny'yi gördükleri an ona büyü yapmaya çalışmışlardı. Violet bunun olacağını bildiği için onlardan önce Sunny'yi koruyordu. Lily ise ona yardım ediyordu. Sunny hepsinin bacağını ısırmaya başladı. Hepsi acı içinde kıvranıyordu. Sonra hastane kanadına gitmeleri gerektiğini düşünmüş olmalılar ki oradan uzaklaşmaya başlamışlardı.
"Yeniyetme ve bulanık görüşeceğiz, intikamımı alıcağım."
"Sen ona bulanık mı dedin!?"
"Potter seni görmek ne güzel seninle düello yapardım fakat şu canavar beni ısırdığı için hastane kanadına gitmem gerek" dedi bir Slytherin Sunny'yi göstererek.
"Küçük bir bebek(!) yüzünden mi benimle düello yapmıyorsun!?"
"Ben onun bebek olup olmadığından şüpheliyim." dedi aynı Slytherin'liler ve oradan uzaklaştı. Sunny ise arkalarından gülüyordu.
"Tamam kardeşinin neden bu kadar sivri dişleri olduğunu sormayacağım."
"Doğuştan sivridir!"
"Yalnız ikiniz de yaptığınız tehlikeli olduğunu biliyorsunuz değil mi? Yani, Slytherin acımaz!"
"Gryffindor acır kim dedi?"
"Savaş istiyorsunuz öyle mi? Her zaman sivri dişlerle hallolmaz!"
"Sivri dişler Sunny'ye ait ise hallolur, Black!"
"Peki siz bilirsiniz ama sonra demedi demeyin."
"Senin sözünü dinleyeceğime şuradan atarım daha iyi!"
"Çatalak yavaş yavaş Evans virüsü yayılıyor!"
"Kapa çeneni Black!"
"Hem de fazlasıyla!"
"Black o koca çeneni kapayacak mısın yoksa ben mi kapatayım!"
"Tamam Evans bu kadar atarla olma tamam mı?"
"Of Black sinirimi bozuyorsun! Hadi gidelim Violet!"
Violet elindeki parıldayan nesneye baktı. Gülümsedi ve cebine attı.Sunny'ye veda edip derse Lily ile girdi. Ders kehanet idi.
"Evet çocuklar bugün yaprakları okuyacağız herkes bir eş seçsin!"
Lily ve Violet her zamanki yerlerine oturdular ve gelecekleri ile bir şey uydurmaya başladılar.
"Bayan Kızıl şimdi bakıyorum, evet burada güneş var demek ki ışılayacaksın!"
"Bunun o anlama geldiğinden emin misin?"
YOU ARE READING
Talihsiz serüvenler ve çapulcular
FanfictionBu iki serinin birleşmiş hali... Farklı dünyalardan gelen iki seri... Baudelaire kardeşler en son çıktıkları adadan çıkış yolculuğundan önce Violet bir kolye bulur. Ne olduğunu merak ederek boynuna takar. Büyük bir fırtınaya yakalanırlar ve su kolye...