5. Bölüm Kardeş

115 74 0
                                    

Sabah uyandığımda yanımda Irmak vardı. Onunla uyumuşum, çok hoştu. Yataktan kalkma isteği gelmedi, ona bakarak yatmaya devam ettim. Gözleri kapalıydı ama dudakları saçları... Ahh, beni benden alıyor, hele kokusu... Kokusu nasıl mı? Hani bir okyanusa gidersiniz ve havayı içinize çekersiniz... Onun gibi sade ve huzur verici...

Bizim Irmak'la olan bir aşk hikayesi değil aslında. Bizimkisi bambaşka. O benim dünyam, içinde yani kalbinde ben yaşıyorum. Ne hoş, değil mi?
Hadi ya  hikayeyi kaçırdık Irmağı'mı anlatırken... Neyse devam edelim.

Yıllar geçmişti. 20 nisan 2020, bir kız geldi yanıma. Adı Lina'ydı. Koşarak 'Abi...' diye sarıldı. Ben anlam verememiştim, ne oluyordu? Ben onun nereden abisi oluyordum ve kimdi bu kız?

Irmak kıskanmıştı.
- Heyy kızım, ne oluyor? O benim, sadece benim... Çek o patilerini üstünden...

Lina Irmağa dönerek
- O benim abim, yıllar sonra buldum ve bir daha kaybedemem. Olmaz.

Ben ise alaycı bir tavırla
- Kızlar benim için kavga etmeyin...
Lina ve Irmak
- Kes sesini!!
Aynı andan söylemişlerdi. Bu hoş bir şeydi.  Lina'yla konuşabilmek için Irmak'la konuştum ve izin vermişti. Ama sadece yarım saat... Ne kadar kıskanç bir kız diyemeyeceğim çünkü ben ona daha âlâsını yapmıştım. Her neyse devam edelim...
Lina'yı aldım konuşmaya, anlatmasını  istedim. Neler geveleyecek?
Lina
- Ben abimi küçük yaşta kaybettim. Benden aldılar, 8 sene boyunca abimi aradım. Abim olduğunu kolundaki lekeden anladım. Sen hem benim abimsin hemde ölümsüzleri yenecek tek kişi... Eğer bana inanmıyorsan test yapabiliriz. Biz kardeşiz, abi - kardeş...

- Ahh, buna inanacağımı bekleme... Ne saçmalıyorsun kızım sen? Ben tek çocuktum, hiç kardeşim olmadı.

Lina uzun uğraşlar sonucu DNA testi yaptırmama ikna ettirdi. Ne kadar uyuz bir şey ama bana benziyor, ikna kabileyeti falan aynı ben...

Lina ile birlikte DNA testi için hastaneye gelmiştik ve işimiz bitmişti. 2 hafta geçmişti ve sonuçlar gelmişti. Lina benim %99.9 öz kardeşimmiş.  Ama nasıl olur?
Lina geldi bana olanları anlatmaya başladı.
- Babamız bizi küçükken terk etti. Annemde seni korumak için bir adama verdi. Ben ise annemle kaldım. 5 yıl sonra annemin evine saldırı yaptılar seni öldürmek için... Annem beni sakladı ve kendisini feda etti. Ben 6 yaşımdan 8 yaşıma kadar dışarılarda  kaldım. Kimse yardım etmemişti. Lakin o adam gelene kadar... O bana yardım etti. Hala adını bilmiyorum ama çok iyi birisiydi. Seni bulmama yardım etmeye başladı. 8 yıl sonra seni buldum abi... Senii buldum sonunda, abi seni çok seviyorum...

Irmak bize doğru bakıyomuş. Lina sarılırken gördü ve kıskanıp koşarak yanımıza geldi 
- Ne yapmaya çalışıyorsun kızım sen?! O adam benim, onun her şeyi bana ait, dokunamazsın!

- O benim abim, Irmak. Neyini kıskanıyorsun?

- Ne abin mi?
- Evet sevgilim, o benim kardeşim. DNA sonuçlarına baktık.

Irmak onu hala kıskanıyordu. Ben eğleniyordum açıkçası. Benim için idealdi, mükemmeldi.

Ben şu an Lina'ya yardım eden adamı bulacaktım. İçimde bir şüphe vardı.
1 - 2 gün geçti ve bulmuştum galiba...

Ne ne ne!?
Olamaz, bu imkansız!

Lina'ya yardım eden, beni öldürmeye çalışan adam mı??

ÖLÜMSÜZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin