APRÍL

140 16 1
                                    

"Tak jo,je to tu."

Říkala jsem si sama pro sebe.
Bylo 05:00 a mělo začít pré. Nakonec jsem se rozhodla do toho zatáhnout Sanse a probudím ho.

Sans:"Co se děje??"Řekne dost rozespale.

:"Je 1.4. Pomůžeš mi?????

Sans:"Jasně. A máš vymyšlený nějaký plán??"

:"Co jsem asi celou noc dělala???"

Sans:"Spala??"

:"Ha ha ha
Tak mi teda pomůžeš nebo ne??"

Sans:"Jop"

Vzala jsem spoustu lepkavých slizů, které byly za HODNĚ levnou cenu. Ještě nějaké fixi, různé šminky a barvy na vlasy.

Pak jsme mohli začít. Slizy jsme vylili do bot, Susie, Krisovi, Chaře a Frisk jsem se pokusila obarvit vlasy na růžovo a Sans nakreslil Papyrusovi a Lancerovi kníry.
Pak jsme nalíčili Asriela a Ralsee. Rači jsem se nechtěla na to jeho dílo ani kouknout.

Bylo 05:53 a měli jsme hotovo. Strašně moc jsem se těšila na jejich výrazy!!😂😂Sans se jen spokojeně díval na svoji dobře odvedenou práci. Byla jsem šťastná že mi pomáhá, nevím jak to vysvětlit, ale jako kdyby mě něco hřálo u srdce. Bylo mi krásně.

:"S-sansi??"

Sans:"Ano? Co je El??"

Já:"Díky že jsi mi pomohl s Aprílem.😊"Začnu se trochu červenat.

Sans:"Ummmm......j-jo žádný problém.😅"
Začne se modrat jako borůvka.

*Minuta ticha*

:"U-už půjdu na snídani......

Sans:"Ummm......
Jo jasně"Přestává modrat.
"Už je půjdu probudit."

Tohle mě opravdu dostalo,ON SE ČERVENAL?! Počkat, spíš modral ne??
To je jedno, na snídani jsem si udělala topinku. Udělala jsem ještě spoustu pro ostatní. Najednou......

Papyrus:"SANSI!!!!!!
PROČ MÁM V BOTÁCH TU SLIZOVOU VODU?!?!

Sans:"Jak to mám vědět Bro??

Susie, Kris, Chara a Frisk:"CO TO MÁME NA HLAVĚ?!?!"

Kris:"Nevím jestli to všichni ví, ale já jsem kluk, ne holka. Říkám to jen proto, protože ta růžová mi opravdu, jako klukovi nesluší.

Lancer:"Já. Mám. KNÍREK!!!!😃😃😃😃

Kris:"Je FAKE

Lancer:"😐😐😐

😭😭😭😭😭😭😭

Ralsei:"KRISI!!!!!!!!"
Vyběhne s pomalovaným obličejem z pokoje."Co jsi Lancerovi zase udělal?!?"

Susie:"HAHAHAHAHA
Co to máš na obličeji??

Ralsei:"Co?? O čem to Susie mluvíš???

??????:"ÁÁÁÁÁÁÁ!!!"

Tohle mi už nedalo a musela jsem rychle běžet nahoru za nimi. Ralsei pomalu otevíral dveře, ale já jse ho odstrčila a vběhla dovnitř. Tam v koutě seděl Asriel s modrou hlavou a pravděpodobně mojí dlouhotrvající rtěnkou na obličeji. Na Sanse jsem se podívala s vražedným pohledem v obličeji, ale on se jenom snažil udržet aby se nerozesmál. Pak jsme to Asrielovi pomohli umýt a hned na to jsem si uvědomila, že musím do školy. Nakonec mi dal Papyrus svačinu ve formě špaget (samozřejmě) a jestli se nepletu tak ty topinky snědli.

KONEČNĚ!!!!!!
Konečně se můžu znova vrhnout do kreslení bez pocitu viny, že jsem neudělala další díl do tohoto příběhu.
No nic, to by bylo zatím vše a u dalšího dílu Ahoj.
PS:Vím je to strašně krátké!!😂😂

Dobrodružství s Undertalem [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat