The End

80 7 14
                                    

Pohled Pepy:
Jo, ten převlek měl trvat dva týdny a trval dva dny. A to jsem už chtěl Karla povýšit.

:"Jo jsem to já."

El:"Ale jak jsi se sem dostal?!?!"

:"Pomohl mi Error, kterému jsem měl hlídat duši utrpení."

Dream:"Kde je Nightmare!!"

:"Neboj, je v pekle mezi svými."

El:"Jak je možný, že jsi tady, když tu není Nightmare?! A jak se sem dostali i ostatní!?!"

:"To díky Tobymu. Vás jsme zaměstnali v bermudském trojúhelníku a my se mu vloupali do baráku. Na jeho počítači jsem trochu pozměnil hru, díky čemuž jsem sem dostal i ostatní. A dostáváme se k tomu, proč tu není Nightmare. Moc se mu nelíbil můj plán a tak jsem mu prostě vzal moc. Díky tomu dělám Dreamovi ty můry."

Toby:"Ale jak jsi se dostal přes mé heslo?!?"

:" I love Frans není tak těžký heslo, hlavně když si to heslo nalepíš i na nástěnku."

Susie:"Počkejte. Kurník šotník, kdo je tedy u vás vůdce!?!? Chvilku to je Error, pak Nightmare a teď ty?!?!? Se teda rozhodněte kdo to bude!!"

Dust:"S tímhle mají problém, nedokážou se dohodnout."

:"Děkuji za pokec, ale už musíme jít, jelikož se nám naskytla možnost si vzít El a toho chceme využít. Tak, teď se budeme muset rozloučit. A to i ty."

Pohled mé osoby:

Jak na mě ukázal, objevila jsem se někde jinde. Byla jsem za mřížema.

????:"Je tam někdo??"

Hlas, který byl za mnou, byl takový skoro dětský a velmi slabý. Byl to někdo kdo se bál.

:"Já jsem El. Ty??"

Chtěla jsem se otočit, aby jsem viděla té osobě do obličeje.

????:"Aha, to jsi jen ty."

Když jsem se otočila, spatřila jsem.

:"Kdo jsi??"

????:"Znáš mě dost dobře."

Chvíli jsem přemýšlela, ale pak jsem si všimla něčeho, co se ve světle zablesklo. Byl to jeho opasek, na kterém byly dvě písmena.

:"NS...."

Nightmare Sans:"Nightmare Sans jméno mé. Samozřejmě jestli ti to Josef řekl, vzal mi moc, proto vypadám tak jak vypadám. No a teď....."

Chvilku na mě jen zíral, ale pak se mu zaleskla slzička v oku. Jako kdyby po dlouhé době pocítil soucit.

Nightmare:"Když jsi tady, tak to znamená, že tě zabijou."

Slzy mu začali padat na jeho košili, já jsem spadla na kolena a začala brečet. Po chvíli jsem se uklidnila a jediná myšlenka v mé hlavě byl útěk.

Pohled Dreama:

El se najednou vypařila a s ní i ostatní bad guys.

Sans:"Ne ne ne NE NE NE NEE!!!!"

Sansovi asi jako jedinému docházelo, že El budou chtít zabít. Sans se sesypal k zemi a začal brečet. K němu přiběhl Papyrus a snažil se ho uklidnit.

Ink:"Musíme jít rychle zachránit El!!
Tam si budou chtít vzít duši utrpení a jestli bude El bez duše, tak zemře!!!"

Sans:"To mi došlo, ale jak se k ní chceš dostat!!!! Určitě je někde v jiném aučku a auček je strašně moc!!!!"

Dobrodružství s Undertalem [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat