Záchrana

84 7 4
                                    

Došli jsme k tomu táboráku, kde si všichni opékali marshmallowny.

:"Hej čau lidi, koukejte kdo přiletěl na návštěvu."

Ink:"Není tohle Papyrus z littletalu??"

Dream:"Nevím, ale jestli to je Papyrus, tak by tu měl mít někde bráchu, ne??"

Papy:"Jak tohle všechno víte??"

Blue:"Protože každý Papyrus má svého bratra. I já mám bratra, někde.........."

El:"A ty máš kde bratra????"

Papy:Pokrčí rameny na znamení, že netuší.

Pohled mé osoby:

Když k nám Sans a ten malí Papyrus přišli, tak už jsme dávno opékali marshmallowny a někteří je už jedli.
V tom jsem zahlédla, jak se na řece, něco plaví. Nebylo to něco, ale někdo.

:"H-hej, lidi. Co se to tam plaví????"

Ralsei:"Vypadá to jako kostlivec."

Ink se rozeběhl, odhodil svůj štětec, skočil do vody a doplaval pro toho kostlivce.
Jak ho vytáhl z té vody, tak vůbec nedýchal.(Což se dostáváme k mé otázce, jak mohou kostlivci dýchat? Vždyť nemají plíce, vlastně nemají žádné orgány. Tak jak v tom případě můžou jíst??
I kdyby se najedli, tak jak by se pak vyprázdnili? Já teda neviděla nikdy kostlivce, jak jde na záchod. Protože jsem nikdy neviděla kostlivce.😶)

Ink:"Lidi?????
Kdo umí oživovat?!?!?!?"

:"J-já to můž-žu zkusit."

*Ok El, to zvládneš. Jak tě to učili ve škole???? 90× masáž srdce a 2× umělé dýchání. A nebylo to tak náhodou na dospělého???*

Dala jsem mu obě ruce na hrudník a přemýšlela nad tím, zda mu díky tomu, nerozlámu pár žeber. Radši jsem přestala myslet úplně a začala trochu jemněji stlačovat. Ale pak přišlo na řadu umělé dýchání.

*TO MU MÁM DÁVAT PUSU?!?!*

Ze všeho úplně vystresovaná přiložím svoji pusu k jeho a 2× jsem mu pomohla nadechnout. Pořád se mu nechtělo dýchat, tak jsem na to musela česky.

:"Hej! Inku, Dreame! Posaďte ho a pořádně ho držte aby nespadl!!"

Jak jsem řekla, tak i udělali. Stoupla jsem si za toho kluka, pořádně se rozmáchla, vší silou ho plácla do zad a z pusi mu vychrstla voda. Najednou začal z hluboka a rychle dýchat. Otevřel oči a koukal na mě jak na zjevení.

Všichni:"WOW."

:"Kluku, buď jsem fakt dobrá a nebo máš jen obrovský štěstí."

Kluk:"K-kde j-je můj b-bratr?????"

Sans:"Ty myslíš Papyho že??
Ten je-"

Papy:"SANSI!!!!!!!!!"

Sans ml.:"Papy? Ty brečíš??"

Papy:"N-ne. Velcí kluci nebrečí!"

Všichni ostatní:"Juuuuuuuuj.
Ti jsou tak roztomilý!!!!!"

Ink:"A jak jste se sem dostali???"

Sans ml.:"No, já nevím, prostě jsme si hráli s Toriel,Undyne a Alphys. A najednou jsme se tu objevili."

:"Tak jak jste se sem mohli dostat??? To by mě teda zajímalo."

Toby:"Jen tak náhodou chci říct to co jsem říkal předtím. Dokáže procházet časoprostorem a to dokáže i s jinými monstry."

Blue:"Ale ty jsi říkal, že to dokáže jen při strachu a smutku."

Toby:"Co ty víš, třeba jsem to nějak špatně naprogramoval. A i kdyby, tak to je jen prototyp, takže by neměla mít takovou velkou sílu na zničení světa."

Sans:"Takže tím chceš říct, že se sem vlastně může dostat kdokoliv?"

Toby:"Asi??"

Ink:"Já bych to teď neřešil, jsem promrzlí až na KOST a ty Sansi mladší asi taky.😂😂

Papyrus:"MNĚ TO TEDA MOC VTIPNÉ NEPŘIPADÁ!!!"

Papy:"Mně to nepřipadá vtipné už vůbec."

Pohled Susie:

V tu dobu co zachraňovali toho špunta, jsem nehla ani prstem. Jen jsem jedla svoje marshmallowny a přiznávám, snědla jsem pár cizích. Pak jak El začala oživovat toho špunta, tak mu tam na férofku dala pořádnýho hubana. A to dokonce 2×. Jsem na tu holku pyšná, ale asi si je trochu spletla, protože Sans byl za ní. Nakonec jsem pošeptala Chaře novou říkanku a mohli jsme zpívat.

Já a Chara:"Špunt a El, milují se, v pokoji se zamikaj a líbají se!! 2×"

Sans ml.:"O čem to mluvíš ty buzerant!!"

El:"NE!!
Já mám ráda někoho jiného......."

Kris:"A koho El?????😏😏😏"

Frisk:"Proč by to měla říkat????"

Chara:"Jinak to řeknu sama."

Dream:"Vždyť to už všichni ví."

Sans:"CO?!"

El:"Charo, vždyť jsi slíbila, že to nikomu neřekneš!!!!!!"

Chara:"To víš, ale já vymyslela novou básničku a musela se s tím pochlubit."

Ralsei:"Opravdu Charo? Ty jsi tenhle klidný moment musela zrovna pokazit tou říkankou??"

Chara:"Ale můj nápad to nebyl, byl to nápad Susie. A jako klidný moment mi to nepřipadá, protože se tu zachraňoval Sans ml. a nemáme pořád Sabinu a Emu."

Asriel:"El???"

El:"No???"

Asriel:"A nenapsal a ti třeba Sabina??"

El:"No nevím, ale můžu se podívat."

Pohled mé osoby:

Šla jsem se podívat do stanu, jestli mi náhodou někdo nenapsal. A co jsem zjistila. Že mi mamka napsala minimálně 50 správ. Pochopila jsem že bude spát doma, protože nemá ráda lesy. Ema zůstala s ní, protože dostala padáka a potřebuje se s tím v KLIDU smířit. Takže tam zůstanou minimálně týden a kdybych něco chtěla, ať zavolám. Ale v tu chvíli mi došlo, že nemám powerbanku a mám jen 35%. Tak jsem na pohodu přišla k Inkovi s prosbou o powrbanku.

Ink:"Eeeee co???"

:"Potřebuju powerbanku."

Ink:"To je co???"

Kris:"To je něco jako nabíječka na mobil, ale vypadá to jako malá krabička, která má v sobě baterii. Díky tomu se mobil nabíjí."

Ink:"Aha."

Pohled Inka:

Chtěla nějakou krabičku, díky které se dá nabíjet mobil???? Jako první mě napadlo nakreslit něco jako kartónovou krabičku. Ale pak mi došlo že to asi nechtěla. Tak jsem do té krabičky dal i baterii, přes kterou se dal nabíjet mobil.

:"Tady máš.😉"

El:"Really????"

:"Je to snad to co jsi chtěla ne???"

El:"Budu muset doufat, že to bude fungovat. Díky."

:"Nemáš zač."

Pokračování příště:

Snad se vám nevybili vaše mobilní telefony a zatím čau mí Undertalovci.

Dobrodružství s Undertalem [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat