Pohled mé osoby:
Všichni jsme opět nastoupili do letadla, kde jsme si všichni dali horkou čokoládu, až na Sanse. Ten si dal samozřejmě kečup. Jelikož tam nebyla ani jedna láhev kečupu, tak dostal jen takové ty malé pytlíčky s kečupem. Po zahřátí, jsme si uvědomili, že nevíme kde je souš.
Ralsei:"Nevíte kde se nacházíme??"
Toby:"No, někde na severní polokouli."
Chara:"A to je kde???"
Toby:"Tam kde je zima."
Blue:"A jak je tady velká zima??"
Já:"Mnohem menší než před deseti lety.
Může za to globální oteplování."Susie:"Tak OTEPLOVÁNÍ jo???😏😏"
Já:"😒"
Toby:"Přerušuju tuto konverzaci a ptám se na velice záludnou otázku.
Nevíte kudy se dostaneme na pevninu??"Frisk:"Nefunguje ti navigace??"
Toby:"Abych řekl pravdu, ne."
Já:"No....................Tak to jsme v háji......"
Papy:"Hele!!
Takhle plavou ti mroži!!"Já:"To je divné, vždyť mroži neplavou daleko od pevniny."
Kris:"Jsi nějaká chytrá ne??"
Já:"Asi dávám ve škole větší pozor než ty."
Ink:"El, co jsi to říkala o těch mrožích??"
Já:"Že neplavou daleko od pevniny."
Sans:"Takže nejsme daleko od pevniny!!"
Toby:"Jestli si pořád ze školy něco pamatuju, tak by tady být mroži neměli."
Asriel:"Tak co tady dělají??"
Toby:"To netuším."
Po dlouhém tichu, při kterém jsme se pokoušeli přemýšlet nám Toby řekl velice divnou zprávu.
Toby:"Ti mroži jsou pryč!?!"
Ink:"Jak to myslíš jsou pryč?!?"
Toby:"No prostě tady nejsou!!
Prostě se za nimi plavím a najednou zmizí!!!"Dream:"Ale jak je to možné??"
Toby:"To netuším....."
Najednou z nenadání, se zatáhlo, začalo se blýskat a hřmít.
Papy:"Sansi!!
Já se bojím!!!!😢😢😢"Sans ml.:"Neboj, všechno bude v pořádku."
Susie:"Mám nápad, půjdu se podívat ven, jestli si nespletli cestu, neotočili se a neplavali jinudy."
Frisk:"Být tebou, tak tam teď nechodím, jinak do tebe ještě střelí blesk."
Asriel:"A nebo by jsi mohla spadnout do vody."
Susie:"Pche, nejsem z cukru."
Susie se snažila dostat ke dveřím, ale jaksi nedokázala otevřít dveře na křídlo letadla.
Sans:"Nějak ti to nejde otevřít co?"
Susie:"Je to totiš zablokované ty hromado usmívajících se kostí."
Sans:"To je jen dětská pojistka ty fialovej krokodýle."
Susie:"JAK JSI MĚ TO NAZVAL!?!"
Sans:"No neslišela jsi Fijalovej krokodýle??"
Susie:"NO TAK TO JSI PŘEHNAL!!!!!!"
Susie se ihned vrhla na Sanse s tím jejím vražedným pohledem. Sans se sice stihl vyhnou tomu, aby měl ukousnutý obličej, ale byl už tak unavený z celého dne, že na mě stejně spadl. Samozřejmě to Susie nezastavila a tak se znova nadechla k dalšímu útoku , ale zachránil ho blesk, který udeřil do křídla od letadla. No, jen z poloviny. V tom se letadlo začalo naklánět a všichni začaly křičet.
Ink:"Co se to stalo!?!?!"
Toby:"Do křídla letadla udeřil blesk a je 100% že zemřeme!!!!"
Všichni:"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Sansův pohled:
Jelikož jsem věděl že je tohle poslední minutka s El, tak jsem jí musel říct to co k ní cítím.
Já:"El, jelikož se blížíme na konec našeho života, tak ti musím říct co k tobě cítím."
El:"Hele, to je sice moc hezké, ale pospěš, protože brzo budeme mrtví!!!😫"
Já:"El už od začátku jsem tě miloval a moc bych si přál, jestli by jsi mohla moji lásku k tobě opětovat."
El:"No to je přeci samozřejmé!!!!
Já tě taky miluji, ale klidně jsi mi to mohl říct dříve, ale co už, stalo se to co se stalo.
Budeš mi chybět........."Sans:"To ty mně taky.😳"
Zůstali jsme v pevném objetí a čekali na následnou smrt. Po chvíli jsem jen vnímal velké množství vody.
THE END.........
or not?
Pokračování příště:
Jojo, jsem prostě svině a tak vám sem naservíruju jen 600 slov.
Ale těšte se na další díly. Samozřejmě až potom, co se vrátím z mého úžasného tábora. To by bylo pro dnešek vše mí drazí Undertalovci a Ahoj.
ČTEŠ
Dobrodružství s Undertalem [DOKONČENO]
FantasyAhoj, jmenuji se Eliška,ale říkej te mi El. Jsem totálně zblázněná do Undertale, a teď na tohle téma píšu příběh..REALLY!?! Aby jste byli v obraze,bude to příběh o mně a o postavách z Undertale. Které prostě jen tak ke mně přijdou a najednou jsme as...