Nový ship??

145 13 7
                                    

Pohled třetí osoby

Mamka:"JEŽÍŠI, co se jí to stalo?!?"

Sans:"Omdlela......."

Mamka:"Tak rychle sní do nemocnice!!"

Sans:"Tam by jí nepomohli, je jen vyčerpaná."

Mamka:"To mi teda řekni jak si můžeš být tak jistý!!"

Sans:"........."

Asriel:"Sabino, i my jsme to viděli.
Když jsme hráli flašku, tak......."

Mamka:"CO!?!?"

Frisk:"Tak se kolem ní objevila modrá aura."

Mamka:"Jak t-to myslíš??"

Ralsei:"Každý člověk i monstrum má svoji duši.

Frisk:"Nějak tak."Natáhne před sebe svoji ruku a nad rukou jí začne levitovat červené srdce.

Ralsei:"Lidské duše mají sedm barev, každá barva vyjadřuje něco jiného.

Papyrus:"ANO!! JÁ TO VÍM, FIALOVÁ JE VYTRVALOST, SVĚTLE MODRÁ TRPĚLIVOT, TMAVĚ MODRÁ ČESTNOST, ZELENÁ LASKAVOST, ŽLUTÁ SPRAVEDLNOST, ORANŽOVÁ UDATNOST A ČERVENÁ ODHODLÁNÍ.

Ralsei:"Ano, však monstří duše je bez barvy."Taky natáhne ruku a nad rukou mu začne levitovat bílé srdce, které je ale tentokrát vzhůru nohama.

Mamka:"Takže tím chcete říct, že moje dcera je nějaká kouzelná??

Sans:"Dá se říct."

Mamka:"Aha........"

Susie:"Hele, vím jaký to je když tě někdo otravuje při spánku a myslím že by jsme jí už neměli otravovat."

Mamka:"To je dobrý nápad..."

Druhého dne ráno

Pohled mé osoby

Probudila jsem se u sebe v posteli když mi začal zvonit budík. Strašně mě bolela hlava a jen tak tak jsem se udržela na nohou. Hned po tom co jsem se převlékla jsem šla dolů na snídani, ale jak jsem šla do kuchyně, tak mě mamka viděla a udělala mi pěkný kázání o tom že mám ležet v posteli. Tak jsem šla zase nahoru a naproti mi šel Ralsei.

Ralsei:"Dobré ráno El.
Omlouvám se za tu včerejší otázku, mělo mi dojít že to je velmi špatné téma."

:"Ne, to je v pořádku. Jen se chci zeptat jestli nevíš co mi to bylo??"

Ralsei:"Promiň, ale já sám nevím. Ale Sans ti určitě poradí. Do večera byl v obýváku a něco dělal."

:"Počkat. JÁ SE MÁM ZEPTAT SANSE?!?"

Ralsei:"No bylo by to lepší než aby se ptala tvoje mamka ne??😁😁"

:"Jo no....."

Nakonec odejde a já se rozhodnu jít za Sansem.

Pohled Sanse(konečně!!!!😂😂)

Ležím na matraci a přemýšlím nad El. Jak to, že se tam objevila ta aura, vždyť je magie jenom v našem světě.

Nebo že by ne????

V tom najednou......

?????:"Ťuk ťuk."

Já(jakožto Sans):"Kdo tam?"

?????:"Já."

:"Kdo já??"

Dobrodružství s Undertalem [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat