Otázka od Muckittie:
Na Emu:Máš nějaké děti, a mají rády Undertale?Ema:"Bohužel děti nemám, však opravdu moc bych je chtěla mít.
A kdyby jsem je měla, tak by Undertale určitě znali."Otázka od UnderChar:
Mám otázku(nečekaně😂)
To bylo tak špatné vězení nebo byly vypnutý alarmy že si jen tak všichni přeběhly přes celé vězení a nikdo je nechytil? Jinak je to moc super knížka pokračuj pls❤☺Já:"Jsem moc ráda že se ti to líbí ale taky by mě dost zajímalo proč nebyli slyšet alarmy."
Policajt 3:"V Azkabanu taky neměli alarmy, a koho to zajímalo?!?"
Toby:"Já pochybuji, že by v té době byly alarmy a navíc uměli kouzlit."
Policajt 3:"........Nejsou prachy....no.........."
Error:"Ahojte mí přátelé!!😂😂😂😂😂Susie:"Co tady chceš ty ty ty....?......... "
Sans:"Pytle usmívajících kostí?? "
Susie:"JO!!!!!
Ty pytle usmívajících kostí!!"Error:"Chci to co mí patří!
Co bych asi chtěl?!?"Toby:"Errore?
To mi řekni jak jsi se sem dostal??"Error:"Hele, kdopak to tu je??
Můj tvůrce Toby. Takhle, dostal jsem se sem docela jednoduše, stačilo se jen spojit s Pepou a on už to zařídil.Toby:"Kdo je to 'Pepa' ???"
Já:"To je takový podobný týpek Errorovi."
Sans:"Zas tak podobní si nejsou."
Error:"Prostě a jadnoduše jsem se dostal z Anti-Voidu.
Stačí?? A teď bych chtěl něco zpátky" Podíval se na měJá:"Kdo to našel toho to je!!!!"
Error:"To možná ano, ale já to našel dřív!!!!!"
Najednou na mě poslal gaster blastera, ale Sans mě ochránil jeho barikádou z kostí.
Sans:"Nech. Ji. Na. Pokoji."
Error:"Nikdy!!!!!"
A tady začala pravá válka.
Začal po nás všech střílet jeho gaster blastery a k tomu ještě přiběhla ochranka, která ani nevěděla na koho má střílet.
Tak začali střílet na všechny, což znamená že bohužel i na mě.Chara:"Hej!!
My nejsme ti zlí!"Ochranka:"A jak vám máme jakože věřit???😒"
Kris:"Neříkejte že on vám připadá nějak milejší!"
Error:"Hej!!"
Kris:"To víš, pravda bolí."
To ale říkat neměl, protože ihned na to ho obvázal nějakými modrými provázky, které se začali stahovat a Kris začal supět bolestí. Ale něco ty provázky protrhlo....
Sans:"Ink nás přišel zachránit!!!!!!"
Toby:"Počkat. Ink??"
Ink:"Jo jo, to jsem já."
ČTEŠ
Dobrodružství s Undertalem [DOKONČENO]
FantasyAhoj, jmenuji se Eliška,ale říkej te mi El. Jsem totálně zblázněná do Undertale, a teď na tohle téma píšu příběh..REALLY!?! Aby jste byli v obraze,bude to příběh o mně a o postavách z Undertale. Které prostě jen tak ke mně přijdou a najednou jsme as...