Pohled El:
Probudila jsem se hned po Papyrusovi, který již od vesničanů dostal snídani. Po nějaké chvilce se probudili i ostatní, ale Dream pořád spal. To nám přišlo už trochu divné, ale stejně jsme ho ještě chtěli nechat spát. Po snídani jsme si začali uvědomovat, že je někdo pryč. Dlouho jsme přemýšlely než jsme si uvědomili, že jsou pryč Sans a Papyrus z littletalu.
Frisk:"Ale kde by mohli být, vždyť jsme s nimi byly v letadle."
Ink:"Možná budou jen někde zalezlí v tom lese."
Blue:"Podle mě tam nejsou, protože bych se i já bál tam zůstat přes noc. Natož malé děti, které se určitě bojí ještě více."
Susie:"Neříkej mi, že se ještě někdo bojí být v lese. Vždyť to je jen místo, kde se nacházejí rostliny jako třeba celer!!"
Ralsei:"Celer je sice rostlina, ale spíše se tomu říká zelenina Susie."
Sans:"Hele, teď bych se pokusil zjistit kde jsou ti dva špunti."
Toby:"Možná vím, kde by mohli být. Duši utrpení jsem ještě nedokončil, takže má nějaké nedostatky, což znamená, že se El možná v letadle zaktivovala duše a vrátila je zpátky do littletalu."
Asriel:"Tak aspoň že tak."
Toby:"A nebo se dostali úplně do jiného aučka."
Ink:"Tak to je asi blbý......"
Sans:"Tak se prostě teleportni do littletalu a zkontroluje to tam."
Ink:"To vlastně můžu..😁Někdy zapomínám na svůj štětec."
Ink hodil na zem lahvičku s inkoustem, ze které se stala velká louže. Pak do ní skočil. Hned na to, se ta louže, záhadným způsobem vypařila.
Já:"Jdu se podívat na Dreama, připadá mi dost divné, že spí už tak dlouho."
Ralsei:"Jdu s tebou, stejně tady teď nemám co dělat."
Tak jsme šli k těm trůnům, kde pořád spal Dream.
Ralsei:"Mně se zdá že tolik hodin spánku není zdravé."
Já:"Asi je čas ho probudit.
Vstáváme růženko!!"Ralsei:"Moc to nefunguje."
Já:"Ale já vím co vyjde.
DREAME!!!!
NIGHTMARE JE TU A SNAŽÍ SE NÁS ZABÍT!!!!"Dream:"C-co?!
Nebojte, vše bude v-.........."Ralsei:"Vítej mezi živími, báli jsme se o tebe. To děláš normálně, že spíš až 15 hodin?? No asi i víc."
Dream:"To jsem spal opravdu tak dlouho?"
Já:"Jo."
Dream:"Abych pravdu řekl, spíš se cítím, jako kdyby jsem celý týden nespal."
Najednou se k nám teleportoval Sans.
Sans:"Sup, tak jak je Dreame, vyspal ses??"
Dream:"Ani ne."
Sans:"Já jsem většinou unavený když se mi zdá noční můra."
Já:"Já to mám stejně."
Ralsei:"A tobě se nezdála nějaká??"
Pohled Dreama:
Já:"N-nee. Nic se mi nezdálo, jen jsem asi špatně spal."
ČTEŠ
Dobrodružství s Undertalem [DOKONČENO]
FantasíaAhoj, jmenuji se Eliška,ale říkej te mi El. Jsem totálně zblázněná do Undertale, a teď na tohle téma píšu příběh..REALLY!?! Aby jste byli v obraze,bude to příběh o mně a o postavách z Undertale. Které prostě jen tak ke mně přijdou a najednou jsme as...