Duše utrpení

101 11 9
                                    

:"C-co se děje???"

Toby:"Ale to není možné, vždyť má být u mě v počítači!"

Susie:"Jestli se já nepletu, tak El počítač není. Takže v počítači asi nebude."

Ink:"Tak proto tě Error chce.
Máš totiž duši utrpení."

:"A to znamená co??"

Dream:"Kdyby se ta duše dostala do nesprávných rukou, tak by to mohla způsobit hodně velké škody."

Toby:"Je to sice jenom prototyp, ale tahle duše dokáže hodně věcí. Dokáže udělat kolem sebe ochranou kopuli, která i dotyčného odhodí. Ale nejvíc unikátní je to, že umí procházet časoprostorem a to dokáže i s jinými monstry. Však to jen při strachu a smutku."

Sans:"A to je teď nějaká výjimečná???"

Ink:"Dá se říct že víc než já a Error."

Frisk:"Ty a Error jste nějak výjimeční??"

Toby:"Ano a to proto, protože Ink je moje nejlepší dílo, neboli tvořitel. Ale aby se hra nezhroutila, musel jsem vytvořit Inkův protiklad. Errora neboli ničitele."

Chara:"A proč se ti Inku říká zrovna tvořitel, proč ne třeba 'ten kostlivec co bojuje zpěvem s obrovským štětcem na zádech'?"

Dream:"Protože když něco namaluje tak se to stane reálným. Proto tvořitel. Dokáže vytvořit téměř cokoliv."

Ink:"Proč všichni mluvíte za mě, já taky umím mluvit."

Ralsei:"Počkat, takže ty nám můžeš namalovat postele a nebudeme muset riskovat to, že nás zase zavřou??

Ink:"Přesně tak"

Susie:"Takže to funguje i na jídlo????😋"

Ink:"Jasně."

Chara:"Tak na co čekáš????
Jako první si musíme zajistit oběd, takže chci hromadu čokolády!!!!!!"

:"A nechceš třeba jenom koláč??"

Susie:"Prostě něco namaluj a dej mi to.
Pro mě za mě, třeba jen papír."

Pohled Asriela:

Nic moc se nedělo, jen jsme chodili po lese a jako největší hulváti křičeli. Po chvilce hledání jsme zjistili, že jsme se ztratili a že potřebujeme pomoct. To je tak, když pustíte do lesa malé děti aby vás našli. Rozhodli jsme se že se radši vrátíme, jenže kvůli tomu jsme se ztratili ještě hlouběji v lese. Už jsme byli unavení z toho hledání ostatních, tak jsme zavolali Sansovi, aby si pro nás přišel, jinak nás už nikdy neuvidí (Nejlepší vyhrožování ever!!!!!!😂😂😂😂).

Pohled Sanse:

Jak nám Ink dal jídlo, tak jsme na to koukali jak na psa.

:"Takže, tohle je kus pomalovaného papíru???"

Ink:"Byl, ale teď to je úplně normální jablečný koláč."

Susie:Kousíček ochutná"Náhodou to je dobrý. A to dokonce lepší než křída."

Nakonec jsme se do toho vrhli, a po chvíli jsme to měli snězené. V tu chvíli mi začal zvonit mobil a všichni se začali smát tomu mému vyzvánění, které mi tam dal Papyrus.

Dobrodružství s Undertalem [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat