Bir Yıl Önceden...

1.7K 186 102
                                    

Pek içime sinmeyen bir bölüm oldu fakat ısrarlarınıza dayanamayıp yazdım.

Bir sonraki bölüm daha güzel olacak, beklemede kalın💙.

Unutmadım, unutamam...

"S-sen..."

Nefesim kesiliyordu konuşamıyordum. Nerdeyse bir yıl olmuştu onun adını başka birinden duymayalı. Tam bir yıl olmuştu ona yakın biriyle konuşmayalı.

"Hana iyi misin?"

İyi olmak neydi? Nasıl bir şeydi hatırlamıyordum. Bildiğim tek şey sessizlikti. Bildiğim tek şey acı ve hissizlikti.

"Hana?"

Telefondaki kişi cevap bekliyordu benim cevap vermeye mecalim yoktu.

"Endişeleniyorum iyi misin?"

İçime kaçan nefesimi bulsam konuşacaktım. Bulamıyordum, kaybettiğim her şey gibi, kaybettiğim sen gibi.

"Orda mısın?"

Derin bir nefes aldım.

"Bu-burdayım."

"Ben klinikten, Jimin'in bizden sır gibi sakladığı kız arkadaşının sen olduğunu öğrendim bu yüzden aramak istedim."

Arkadaştan öteydik biz. Canımdı o benim, canım uğruna kaybettiğim.

"Evet."

"Geçen gün evime birkaç paket geldi. Jimin ölmeden önce bir yıl sonrası için bir firmayla anlaşıp bize bir şeyler, birkaç da mektup göndermiş. Bir de senin için bir paket vardı, mektubun içinde sana acil olarak gönderilmesi gerektiği yazıyordu..."

Sesi titriyordu konuşurken, benimse içim yangın yeriydi, bir türlü azalmıyordu kalbime bıraktığı bu kor ateşi.

"Biz de araştırıp adresini bulduk hastaneden. Sana ulaştı mı diye merak ettik, bu yüzden aramak istedim."

Hemen yanıbaşımda duran papatyalara baktım. İnandığım her şeyin üzerine yemin ederim ki, o paketi açtığım an hissetmiştim varlığını. Her ne kadar yokluğu sarsada her bir tarafı, o an mum ışığı kadar küçük bir umutla benden uzakta bir yerlerde yaşadığını umut etmiştim. Şimdi ise umutlarım yeniden kırılmıştı, hemde üzerine tarifsiz yeni acılar ekleyerek.

"Ulaştı değil mi?"

Kendi sessizliğimde boğulsaydım da bu kadar yanmasaydı canım. Keşke savaşmayıp yenilseydim de, o yaşasaydı. Bu dünya görüp görebileceği en mükemmel insanı kaybetmişti koskoca bir hiç uğruna.

***
-BÖLÜM SONU-

İlham perilerim kaçtı, yazamıyorum :(.

Bir sonraki bölüm büyük ihtimalle hastanede olacak...

Sizi seviyorum ❤

🌼BEYAZ PAPATYALAR🌼 P|J|M🌼TAMAMLANDI🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin