HANA'NIN MEKTUBU

1.3K 166 68
                                    

İsteğe  bağlı  olarak 3. Kitabı yazabilirim. Elbette bu size  bağlı. Belki Jimin, Hana'yı bulabilir. Belki Hana, Jimin'e bir şans  verebilir. Ne dersiniz?

Neyse görüşmek  üzere, kendinize güzel  bakın.

Merhaba,

Neden böyle  başladığımı sorma çünkü bende bilmiyorum. Bildiğim tek bir şey var, o da; sana  ne yakın  hissedebiliyorum kendimi, ne de uzak.

  Seni affedemediğim için kızıyorum  kendime bazen sonra düşünüyorum  senin benden beklediğin  şey  af değildi  zaten, bu yüzden seni anlıyorum. Anlıyor ve gidiyorum.

  'Gitmek çare mi kırgınlıklara?' dediğini  hisseder gibiyim. İnan bana ben de bilmiyorum. Belki çare olur, belki de unuturum  seni, yaşattığın bunca şeyi.

Ben seni çok bekledim. Belki sadece bir  yıldı ama beklediğim  her saniyenin acısını iliklerime kadar hissettim. Kurtarayım derken katilim olduğunu, beni her gün yavaş  yavaş  öldürdüğünü  göremedin.

Öldüğünü düşündüğüm de bile bekledim gelmeni. Sen gittikten sonra tam bir ay boyunca  hastanenin hemen önündeki  bankta  her gün, her gece gelmeni bekledim. Yağmur  yağdı, üşüdüm yine  gelmedin.

  O banktan kalktığım  zaman ölümünü  kabullenmeye başladım  en zoru buydu  benim için, artık  yeni evim mezar taşın  olmuştu, toprağının  üzerine  bıraktığım  çiçekler  ailem.

  Ben her gün oraya  yeni papatyalar bırakırken  gördüm  papatyaların yavaş yavaş  nasıl  solduğunu. Ben seni severeken öğrendim papatyalarda solarmış.

  Şimdi neden diye sorma. Hem nerde görülmüş  katilin, kurbanına 'Neden öldün?' diye  sorduğu. Bu yüzden  sende sorma.

Sana kötü  hiçbir  şey  söylemeyeceğim   düştüğün bu karanlık  sektör  umarım seni yutmaz. Umarım bir gün  kendi  karanlığında  boğulmaz ve bir gün  herkesin  o çok sevdiği, bütün  dünyanın  tanıdığı  bir idol  olursun.

Sözü daha da uzatmak istemiyorum  çünkü  ben ne kadar anlatırsam anlatayım yaşamadığın sürece anlamayacaksın.

Umarım bir gün sen de yaşattıklarını yaşarsın...

Shin Hana...

-SON-

🌼BEYAZ PAPATYALAR🌼 P|J|M🌼TAMAMLANDI🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin