0.4

150 29 14
                                    

Hwiyoung--"Kurtar beni."

Taeyang--"Sen o anime çocuksun."

Hwiyoung--"Sana ihtiyacım var.."

Taeyang--"Be--n ne yapmam gerektiğini bilmiyorum."

Hwiyoung--"Beni kurtaracağını söylemiştin."

Taeyang--"Ama nasıl yapacağımı bilmiyorum. Söyle yapayım."

Hwiyoung--"S--.."

Cümlesini tamamlayamadan birden ayna karardı. Ben ne yapacağımı bilmiyorum. Gerçekten bu yaşananlar gerçek mi? Şu an ben bunları gerçekten yaşadım mı?

Ne yapacağım ne? Benden yardım istedi. Her ne kadar garip olsada.. Ona yardım etmeliyim.

Onu gördüğüm aynada öylece duruyordum. Ne gidebiliyordum ne de elimden bir şey geliyordu. Aynaya vurarak bir şeyler yaptım, seslendim ama yok. Tek bir kıpırtı yok. En iyisi bu durumu araştırmak.

Koşar adım bilgisayarımın yanına gidip hemen açtım. Ne yazarak araştıracaktım peki?

Taeyang--"Animeler hakkında bilmemiz gerekenler."

Aklıma sadece bu geliyordu ve gelmez olaydı. Okuma şekillerine kadar yazmışlar ama benim sorunum ile ilgili tek bir şey yok.

Taeyang--"Animeler gerçek olabilir mi?"

Bu daha mantıklı bir arama olabilir sanırım.

Uzun arayışlar sonucu bir sayfa buldum ama aşırı saçmaydı. Bir ton şey yazıyordu ve gene alakasızdı.

En iyisi beklemekti.. Elimden başka hiçbir şey gelmiyordu.

Bilgisayarı kapatıp aynanın karşısına oturdum ve düşünmeye başladım. Ne Yapabilirdim? Kendi kendime konuşayım belki duyar.

Taeyang--"Adin Hwiyoung du değil mi? Gerçekten çok güzel bir isim ve sende çok güzelsin. O diğer çocuğu hiç sevmedim zaten senin kadar güzel birini neden bu hallere getirdi ki?"

Ses yoktu, tepki yoktu, Hwiyoung yoktu.

Taeyang--"Eger o çocuğun yerinde olsaydım seni üzmezdim. Bir daha gelebileceksen gel göreyim seni.."

Taeyang--"Nasıl kurtaracağım seni? Hakkında hiç bir şey bilmiyorum ve normal bir durumda değiliz."

Taeyang--"Beni duyuyorsan bir tepki ver."

Diyerek beklemeye başladım. Belki de bunları yaşamıyordum. Kim bilir?

Biraz daha durduktan sonra yanağımda hafif bir öpücük hissettim. Cidden bu o beklediğim tepki miydi? Bunu beklemiyordum.

Taeyang--"Eğer bu tepki ise bir tane daha istiyorum. Emin olmam lazım tepki olduğuna."

Diyerek tekrar beklemeye başladım. Etrafa bakıp duruyordum. Hayır ne aradığımı da bilmiyorum ki.

Gene biraz zaman geçtikten sonra öpücüğü hissettim fakat bu sefer ki dudağımdaydi. Beni gerçekten dudağımdan mi öpmüştü? Bunu hiç beklemiyordum.

Taeyang--" Saat geç oluyor ve hala seni nasıl kurtaracağımı bilmiyorum? Bana yardımcı ol. Hakkında sadece anime olduğunla ilgili şeyler biliyorum."

Dedikten sonra aynada tekrar bir karartı gördüm ve ardından o güzel yüz.

Taeyang--"Çok şükür geldin. Ben ne yapacağımı bilmiyorum. "

Hwiyoung--" Çok yorgunum Taeyang. Bende bilmiyorum. Yazar ile konuşman gerek sanırım. "

Taeyang--" Aslında çok mantıklı. Peki seni oradan çıkarmanın bir yolu var mı?"

Hwiyoung--"Ne o çok mu sevdin beni."

Taeyang--"Sanırım evet. Her neyse sana sormak, konuşmak istediğim çok şey var."

Hwiyoung--"Gücüm bitiyor. Gitmek zorundayım. Sende uyu. Teşekkür ederim.

Animyoung Güneşi |HwiTae/Taehwi| BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin