0.7

131 27 7
                                    

--------Chani----------

Rowoon'un o tuhaf çıkışından sonra bende ortalığı toplayıp, hazırlanıp çıkmıştım. Yaklaşık 30 dk önce bindiğim otobüste oturabilmenin mutluluğu yaşarken aklıma sabahki konu takıldı.

Bir animenin yardım istemesi? Yani böyle bir şey mümkün olabilir mi? Nedense ona karşı çok özel hissediyorum...

Onu kurtarmamız gerektiğinin farkındayım fakat nereden nasıl kurtaracağımız.. O konu hala faili meçhul. Tek bildigim gün geçtikçe Hwiyoung'un güç kaybettiği..
.
.
.

---------Yazan--------

Dersler bittikten sonra Taeyang bir kahve içmenin iyi olacağını düşünerek arkadaşlarına mesaj atmıştı. Yorucu gün aklındakiler ile daha da kötüye gitmişti. Kendinde hissettiği bu kötü ruh haline anlam veremiyordu.

Cok geçmeden Rowoon ve Chani gelmiş yerlerine oturmuşlardı. Chani de düşünüyordu Taeyang gibi fakat Rowoon trip atmakta kararlıydı.

Hala Chani ile konuşmamış Tae'nin suratına bakmamıştı. Böyle de işsiz bir çocuk işte yapacak bir şey yok.

Chani--"Sen sipariş ettin mi içecekleri?"

Taeyang--"Evet ettim."

Rowoon--"Hiç bana da sormayın tabi ben aranıza giriyorum dimi. Hep 3.kisiyim burada. İstemiyorsanız gideyim. İsteğiniz bu dimi gidiyorum."

Dedikten sonra sinirle çantasını alıp dogruldu. Gidecekti tabi Taeyang kolunu tutmasaydı.

Taeyang--"Ne saçmalıyorsun? Otur şuraya zaten morelim yerle bir."

Rowoon sessizliğini koruyarak kolunu çekmeye çalıştı. O sırada Chani Rowoon'un yanına geldi ve ters bakışının ardından Rowoon'un elinden tutarak kendi tarafına getirdi ve oturttu.

Rowoon ise uslu bir çocuk gibi küçüğünü takip etti. Oturduktan sonra Chani elini bırakmamış sıkı sıkı kenetlemisti.
.
.
.

Kahvelerini sessiz bir şekilde içtikten sonra Taeyang artık konuşmanın zamanı geldiğini hissediyordu fakat bunu dışarıda konuşmak uygun mu? İşte onu bilmiyordu.

Taeyang--"Chani ne yapacağız?"

Chani birden gelen bu cümle ile küçük çaplı bir şok geçirdikten sonra olayı anlamıştı. Rowoon ise hala ayrılmamış ve birazda terlemis ellere bakarak ufak ufak mest oluyordu.

Chani--"Bilmiyorum Tae bilmiyorum.. Ne yapmalıyız ki? İnternette de hiçbir şey yok."

Rowoon--"Yani bir anime nasıl kurtarılır? Hiç bir fikrim yok."

Fısıldayabildigi kadar fısıldamıştı Rowoon.

Rowoon--"Ya bu tür manga fln var yazılıyor. Buna benzer durumlarda bir bilirkişi bulunur ve o yol gösterir. Bence durumumuz aynı. Elimizden bir şey gelmiyor. Bir bilirkişi bulmalıyız."

Chani Rowoon'un zekasına övgüler yağdırmak havalara uçurmak istiyordu fakat şu an ciddi bir konu vardı.

Chani--"Aslinda mantıklı. Yol gösterecek bir şey bulmalıyız."

Taeyang sinirlendiğini hissediyordu. Nasıl yapacaklardı?

Taeyang--"Yani bir ekranın içerisinde beni yardıma çağıran biri var onu oradan çıkarmam fln bekleniyor. Ya nasıl yapacağız? Zaman daralıyor ve bir bilirkişi bekliyoruz daha. Hwiyoung nasıldı haberin var--"

Omzuna atılan el ile sözü kesilmişti Taeyang'ın.

Yabancı--" Merhaba ben yan masadayim ve bütün konuşmanızı duydum. "

Animyoung Güneşi |HwiTae/Taehwi| BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin