Eve vardığımızda inip her yere doyasıya baktım. Evimi, bu sokağı bile özlemiştim. Rowoon kucağındakini düşürmemeye çalışarak arabadan çıkmıştı. Zuho oldukça garip bulduğu bu ikiliyi baştan aşağı süzmek ile meşguldü.
Bagajdan bir kaç poşet alıp merdivenlere doğru koştum. Rowoon'lara gidip yemek yiyecektik daha sonra Zuho'nun yerleşmesine yardım edecektik. Tabi bunun bir de eşya alma konusu vardı, onu da yarın yapacaktık.
Kapının önüne geldiğimde kapıyı açarak içeri geçtim. Elimdeki eşyaları mutfağa indirdikten sonra kendimi koltuğa atmıştım.
Bir kaç dakika sonra yüksek sesler gelince bizimkilerinde çıktığını anlamıştım fakat anlamadığım Zuho'nun neye böyle güldüğüydü.
Zuho gülerek içeri girdiğinde elimle mutfağı işare ettiğimde hiç bozmadan eşyaları indirip yanıma gelmişti.
Taeyang--"Ne oluyor hyung neye böyle gülüyorsun?"
Gülmekten anlatamayınca sakinleşmesini bekledim. Sonunda sakinleştiğinde Rowoonlarda tartışarak içeri girmişti.
Zuho--" Rowoon biraz yorulduğunu söylediğinde Chani kendini merdivene doğru attı tabi Rowoon ile beraber yuvarlandılar."
Taeyang--"Siz gerizekalı mısınız? Ya bir şey olsaydı Chani salak mısın sen?"
Chani--"Banane hani hayvan gibiyim ya ben kaldırmasaydın o zaman."
Rowoon--"Ben sana hayvan gibisin mi dediğim? Yoruldun mu diye sordum evet dedin Chani mal mısın sen?"
Chani--"Demek ki çok ağırmışım yoksa neden yorulasın?"
Rowoon kafasına gelen yastık ile sabır diye bağırmıştı.
Rowoon--"Sen inceciksin ben çok güçsüzüm tamam mı?"
Chani--"Hayır sen çok güçlüsün baklavaların falan var görmüyor musun?"
Rowoon sinirden güldükten sonra mutfağa doğru gitmişti.
Chani--"Ama baklavaları yok mu böyle bir sürü."
Taeyang--"Tamam abiciğim gel otur."
Öylece kalakalmış Chani'yi yanıma çektim. Siz kavga etmiyor muydunuz ne ara böyle bitti konuşma anlamadım ki.
Zuho--"Ben Rowoon'a yardım edeyim."
Chani--"Hadi biz de edelim."
Chani Zuho'dan önce mutfağa girdiğinde alışkın olduğumdan tuhaf gelmemişti ama Zuho baya kalakalmıştı.
Oda mutfağa girdiğinde bari bende gideyim diyerek gittim sonuçta Chani ne kadar 1.50 olsada her an birini öldürebilirdi.
-----------Yazardan------------
Taeyang mutfağa gidip gene bir köşeye çöktü. O sırada bir şeyler yapmaya çalışan Zuho ve Rowoon'a dikti gözlerini. Chani'nin ne yapmaya çalıştığını bile anlamıyordu.
Chani ise Zuho ile Rowoon yanyana gelmesin diye elinden geleni yapıyor, sürekli aralarda geziyordu.
Zuho Chani'nin ne yapmaya çalıştığını anlayamayan bir diğer insandı hoş Chani bile anlamıyordu ne yapmaya çalıştığını.
Rowoon--"Chani bir gelsene."
Rowoon Chani'yi çağırıp Zuho'ya da ne yapması gerektiğini söyledikten sonra çıktı. Chani hemen ardından geliyordu, Rowoon'un odasına gittiler.
Chani odaya girdikten sonra Rowoon kapıyı kapatmış ardından konuya girmişti.
Rowoon--"Ne yapmaya çalışıyorsun Chani?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Animyoung Güneşi |HwiTae/Taehwi| BXB
FanfictionHalisülasyonlar ile başlayan bir gündüze uyandım. Aydınlanmak için bir gece aradım. Küçük bir gece yeterdi, canım acıyordu. Karanlığa gömülürken, onu gördüm. O benim gecelerim değildi. O gündüzdü, güneşin ta kendisi. Sadece bazen sıkışan göğüs ka...