Taeyang--"Şey evet.. Hyung demeli miyim?"
Youngbin emin bir şekilde başını salladığında konuşmaya devam ettim.
Taeyang--"İlk önce kardeşin nasıl bu hale geldi anlat. Daha sonra onu nasıl kurtaracağımızı."
Youngbin--"Şimdi şöyle, benim bir arkadaşım var ismi Dawon. Manga, anime gibi türler çiziyor. Hwi'yi de gördüğü andan beri çizmek istiyordu. İlham verdiği için."
Taeyang--" Hem yakışıklı hem güzel hem çekici... Daha kim bilir ne özellikleri vardır da ben bilmiyorum. "
Diğerleri birden bana döndüğünde gözlerimin önünde canlanmış Hwiyoung'u göndermek zorunda kaldım.
Taeyang--" Yani ilham verici bir insan onu belirtmek istedim."
Hepsi gülerek bana döndüğünde Rowoon aldı sözü.
Rowoon--" Anladık anladık. "
Chani--" Tamam yeter hadi. Youngbin Hyung sen anlat."
Gülmeyi kesip hyunga dönmüştük.
Youngbin--"Benden izin istedi ee tabi bende izin verdim."
Taeyang--"İyi halt ettin."
Herkes birden bana döndüğünde bende şok geçirerek diğerlerine döndüm.
Taeyang--"Pardon içimden söyledim sandım."
Chani--"Özrü kabahatinden büyük."
Rowoon--"Sen iyi değilsin ha bugün."
Youngbin--"Çok da iyi bir hal etmediğimin farkındayım Taeyang. Şimdi anlatmaya devam edeceğim yeter bölmeyin."
Herkes susarak cevap vermişti. Ardından Youngbin devam etmişti.
Youngbin--"Hwiyoung'a da anlattım durumu tamam dedikten sonra arkadaşın çalışma yerine gittik. İşte bir anime kişisi olacak o kurgu da başrolün çizimi Hwiyoung olacaktı. Kurguyu da beğendik tamam dedik."
Youngbin--"Çizimler bittikten sonra birşeylerin eksik olduğunu anladı arkadaş. "
Taeyang--" Neyin eksik olduğunu? "
Youngbin--" Kurgu da güneş tanrısı Hwiyoung'a aşık oluyordu fakat güneş tanrısının çizimini öyle başka bir mangadan esinlenerek yaptı."
Taeyang--"Bunda ne var ki?"
Youngbin--"Biz de öyle dedik ve yayınladık fakat o manga tuhaf özellikleri olan bir mangaymış ve o güneş tanrısıda manga içerisinde kötü ve acımasız biriymiş."
Biraz durakladıktan sonra devam etti Youngbin.
Youngbin--"Tüm bölümler tanımlandı ve bir isim bulunup paylaşıldı. 'Animyoung Güneşi' yani güneş tanrısının animesi gibi bir anlama sahip."
Youngbin--"Paylaştığı sırada biz evdeydik ve heyecanla yayınlanmasını bekliyorduk fakat kitap yayınlandığı an Hwiyoung silik silik gitmeye başladı."
Youngbin--"Ben ne olduğunu anlamadan yazar beni aradı ve Hwiyoung'u sordu bende anlattım ve neden nasıl böyle bir şey olduğunu sordum."
Youngbin--"Oda animeyi yayınlandıktan sonra birden sayfaların değiştiğini ve bu yüzden aradığını söyledi."
Chani--"Yani normalde bizim okuduğumuz gibi değil miydi fic?"
Youngbin--"Hayır asla öyle değildi."
Taeyang--"Ficte Hwiyoung esirdi ve sürekli acı çekiyordu. Yani.."
Taeyang--"Gerçekten o acıları çekiyor muydu?"
Bunu söylediğimde Youngbin'in gözünden bir yaş aktı ve anında elleri ile suratını kapatmıştı. O onun abisiydi.
Ellerini suratından çektikten sonra konuşmaya devam etti. Hiçbirimiz bir şey diyememiştik.
Younbin--"Evet aynen öyle. O kötü huylu manga karakteri onu esir aldı ve herşeyi tamamen değiştirdi. Arkadaşımın yanına gittiğimde çözüm yolunun gerçek güneş tanrısı olması gerektiğini ve bu tanrının Hwiyoung'u sevmesi halinde animeye girip orayı düzene sokacağını öğrendim. "
Taeyang--" Bulduk diyelim nasıl değişecek anime? Şu an o karakterin esiri Hwiyoung. "
Youngbin--" Tam olarak şöyle olacak. Gerçek Güneş tanrısı ile tekrar yazacak animeyi arkadaşım. Zaten öyle olunca gerçek güneş tanrısının olduğu yeni fic yayına girecek ve tahminlerimize göre güneş tanrısı ile kötü manga savaşacak, Hwiyoung için. Kazanan Hwiyoung'u alacak ki büyük ihtimalle Hwiyoung'un aşkı güneş tanrısına ayrı bir güç verecek zaten."
Taeyang--" Peki ya kaybederse güneş tanrısı? O zaman ne olacak? "
Youngbin--" Gerçekten seviyorsa kazanır. Bu kadar basıt. "
Youngbin--" Ayrıca güneş tanrısını zaten bulduk diyeceğiz. "
Rowoon--" Bulduk mu? Tanıyor muyuz? "
Youngbin--" Evet çok yakından tanıyoruz. "
Chani--" Taeyang kardeş hayırlı olsun. Hem Hwiyoung'a aşık etmek ile de uğraşmayacağız, çoktan aşık oldun zaten."
Taeyang--"Niye bana hayırlı olsun ki?"
Youngbin--"Önünüzde saygı ile eğiliyorum majesteleri."
nE?
---------------------
Geç gelen bir bölüm ve Sayın değerli okuyucalarım. Umarım sever ve beğenirsiniz.
Hwitae ve Animyoung Güneşi ile kalın. Öptüm hepinizi 🌞💞
Bir adet kıskanç Taeyang da bırakıp öyle gideyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Animyoung Güneşi |HwiTae/Taehwi| BXB
FanfictionHalisülasyonlar ile başlayan bir gündüze uyandım. Aydınlanmak için bir gece aradım. Küçük bir gece yeterdi, canım acıyordu. Karanlığa gömülürken, onu gördüm. O benim gecelerim değildi. O gündüzdü, güneşin ta kendisi. Sadece bazen sıkışan göğüs ka...