1.3

98 20 2
                                    

Üzerime gelen askerleri sadece elimi değdirerek yere seriyordum. İçimde ki öfkenin gitgide büyüdüğünü hissediyordum. O anime Hwiyoungun ona vurması ile yere düşmüştü fakat askerler Hwiyoung'u bağlamış götürmeye çalışıyorlardı. İşe Hwiyoung'un askerleri de girdiğinde koşmaya başladım.

Sanırım bitirmemiz için fırsat ayağımıza gelmişti.

------------------------------------------------------------------------------------

Bir anlığına durup bu güç denilen şeyi toplamaya çalıştım. Şu an bu gücü kullanarak bu kabusa son verebilirdim. Karşımda toplanmakta olan askerlerden ve o kral bozuntusundan daha güçlüydüm bunu biliyorum-ya da buna inandırılmıştım.-.

Etrafımda ki askerlere içimde topladığım o güçe odaklanarak bir hamle yaptım. Yaklaşık on asker uçtuğunda ve ben onlara temas etmemiştim bile. Kullanmalıydım, şu an askerler karşısında çırpınan bu genci kurtacaktım, o benim kraliçem.

Daha fazla odaklan Taeyang, yapabilirsin.

Taeyang--"Benim askerlerim nerede?" Diye bağırdığımda neredeyse bir ordunun geldiğini gördüm.

Taeyang--"Askerler Kraliçenizi kaçırmalarına engel olun ben bu askerleri hallederim." Komutan olduğunu düşündüğüm adamı yakasından tutup kendime çektim.

Taeyang--"Bana bak, ben asıl güneş tanrısıyım ve Hwiyoung'a,kraliçeme bir şey olursa sadece bu dünyayı değil bütün dünyaları başınıza yıkarım."

Yakasını bıraktığımda geriye çekilip askerlerine de işaret vererek önümde eğildi. O arada savaşan diğer askerler ve karşı tarafında askerleri eğilmişti. Ne yani kazandık mı?

Taeyang--"Komutan niye karşı tarafında askerleri de eğildi?"

Komutan--"Efendim Güneş tanrısı tüm dünyamızın yöneticisidir.Kimse karşısına sizi almak istemez."

Taeyang--"Peki siz her tanrıyım diyene tamam mı diyorsunuz?"

Komutan--"Hayır efendim. Biz Hwiyoung Kralımızın askerleriyiz ve gerçekleri biliyoruz. Karşı tarafta sonradan öğrendi herkes biliyor yani o animenin güneş tanrısı olmadığını. Sizin geleceğinizi Kralımız bize duyurdu, tüm halk sizi bekliyordu efendim."

Açıkçası biraz gururlanmıştım. Bu duyguyu sonra yaşayabilirdim.

Taeyang--"Şu an Hwiyoung'u götüren askerler peki neden karşılarına aldı beni?"

Komutan--"Onlar sadece diğer tanrı tarafında kendisine bağlatılmış askerler."

Taeyang--"Pekala açık konuşmak gerekirse gücümü nasıl kullanacağımı bilmiyorum veya ne kadar gücüm olduğunu."

Komutan--"Efendim emin olabilirsiniz buradan kimse gücünüzün yarısını bile kullanmanızı istemez, bu dünyamızın sonunu getirebilir." Vay bee o kadar güçlümüyüm harbiden.

Taeyang--"Hwiyoung'u kurtarmak için aklında bir şeyler var mı? Ben bu dünyaya yeni geldim, güçlerimi kullanmayı da bilmiyorum istelik.Kralınızı ve kraliçemi kurtarmak için yardıma ihtiyacım var."

Komutan--"Efendim öncelikler kurul toplamalıyız. Bu kurullarda hizmetli kişiler,komutan astsubaylar ve askeri bir kaç birim ve kahinler olacak. Sizin isteğiniz üzerine bir bilirkişi ile de ayrı olarak görüşüp gücünüz hakkında bilgi alabilirsiniz."

Taeyang--"Ya bu arada Hwi'ye bir şey olursa?"

Komutan--"Kralımız mı? Hayır efendim. O kişi Kralımızın aşkı olmasa bir hiç. Asıl gücü oradan alıyor ve oturduğu o koltuktan. Bir krala bir şey olması demek onun sonunu getirir. Hiçbir şey yapamaz. Zaten toplanmıştır kurul, bilirkişiyi de çağırtırım hemen. Merak etmeyin efendim gücünüzü kullanabildiğiniz an iş bitmiştir."

Animyoung Güneşi |HwiTae/Taehwi| BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin