7.rész

817 48 15
                                    

Helyesírási hibákért előre is bocsi.

"Jack elnevette magát, majd ő is felállt az ágyról és elindultunk lefelé."

Felvettem a cipőmet, a kabátomat. Jack visszament a szobánkba, mert fennt hagyta a pénztárcáját és bármennyit erősködtem nem hagyta, hogy én fizessek.

Ameddig vártam rá, lejött Daniel, majd kérdőn rám nézett.
- A Jackyd hol hagytad?
- Rajtam van- válaszoltam értetlenül. Látszott Seavey-n, hogy fejben épp átértékeli az életet.

- Úgy értem Jack hol van, nem a dzsekid- mondta.- Tudod az ilyen beszólásaid után mindig új értelmet kap az idióta szó jelentése.

- Ouch, ez fájt - válaszoltam tettetett sértődéssel, miközben a szívemhez emeltem a kezem. - Csipkerózsika, jössz már? - kiabáltam fel barátomnak, vagyis csak akartam felkiabálni, de szokásomhoz híven nem vettem észre, hogy jön le a lépcsőn és konkrétan a képébe ordítottam.

- Volt egy dobhártyám- masszírozta a fülét.
- Bocsi, legközelebb hangosabban gyere le - nyomtam egy puszit az arcára. Jack megfogta a kezem, majd elindultunk kifelé.

A fagyizóig vezető sétán többféle pillantással illettek az emberek. Volt, aki egy bátorító mosollyal bíztatott, és tekintete azt üzente "nem ismerlek, de büszke vagyok, hogy felvállalod önmagad".

Illetve voltak, akik megvető pillantásokkal díjazták a nemi identitásunkat.

Utunk alatt többen is odajöttek, hogy fotót illetve aláírást kérjenek és megkérdezzék, hogy "Most akkor tényleg együtt vagytok? ". Mikor már a hatodik ember kérdezte meg, úgy gondoltam érdeklődök a videó kiléte felől.

- Jack, kiraktad a felvételt?
- Nem, a te telefonodon van, azt hittem te kiraktad- nézett rám.
- Tényleg, az enyémmel vettük fel- eszméltem rá.

- Jól van Szenilla- nevette el magát Jack, mire értetlenül fordultam felé. - Tudod a kék hal a Némóból.

-  A bohóchal? - kérdeztem.
- Milyen bohóchal? - kérdezett vissza.
- Hát Némó.

- De én Szenilláról beszélek.
- Ő szenilis volt? - gondolkoztam el.
- Nem tudom ez mit jelent és azt sem, hogy te honnan tudsz ilyen szavakat, de ő volt a rossz memóriájú hal - magyarázta.

- Az nem Protkó volt, a cápa?
- Zach, hogy jött ide a cápa?
- Ideúszott- válaszoltam.

- Neked volt gyerekkorod? - kérdezte hitetlenkedve.
- Igen, de régen láttam már. Annyi van meg, hogy P. Sherman 42 Wallaby Way Sydney.

- Az volt a búvárszemüvegen a felirat. Neked tényleg csak annyi maradt meg az egész meséből, mint Szenillának? Biztos nem te játszod? Jó tudod mit, ma a Jóbarátok helyett Némót nézünk- vázolta fel az esti programot.
- Felőlem nézzük. Csak vegyünk pop cornt.

*idő ugrás*

Amíg Jack a mesét állította be, addig én megcsináltam a pop cornt. Ez lett a kedvenc mesém a Scooby-Doo után.

Miután megnéztük felmentünk a szobánkba, Jacky elment fürdeni, addig én telefonoztam, kitettem a videót az őszinte vallomásunkról.

Már raktam volna el mikor jelzett a telefonom, hogy új üzenetem érkezett.

A szívem kihagyott egy ütemet, mikor megláttam, hogy ugyanarról a számról küldték mint az előzőt.

Ezúttal képeket küldött csak az illető. Mindegyik kép a mai sétánkról készült.

Vajon ki készítheti ezeket? És miért?

Backstage /Jachary ff. / BEFEJEZETT /Where stories live. Discover now