Helyesírási hibákért előre is bocsi.
"Mindketten odanéztünk és a srácokar pillantottuk meg, ahogy ünnepelnek minket."
*Visszaemlékezés vége*
- Szóval így történt- zárta le Jack a történetet.
- Hát ez nagyon cuki volt srácok- olvadozott Lisa. - Valamelyikőtök nem akar szerelmet vallani a másik, vagy elmesélni, hogy jöttek össze? - kérdezte.Jonah hirtelen felállt a székről és letérdelt Dan előtt.
- Daniel James Seavey nekem már régóta tetszel és szeretném megkérdezni, hogy lennél-e a barátom?- Igen- mondta Daniel, de nem bírta tovább és elröhögte magát, elárulva, hogy csak hülyéskedtek, de ezt nem mindenki fogta fel.
- Donah is valós? - visítozott Lisa, Corbynnal együtt.
- Eh, nem- mondta Jonah és visszaült a helyére. Ezzel összetörve a riporterünk, Corbyn fangirl énjét.- Gonosz vagy - zárta rövidre a lány majd folytatta a kérdéseket. A következők már csak a megszokott kérdések voltak mint pl. "hogy jött a banda neve?".
- Na, hát srácok, csak ennyi fért bele a mai napba, remélem jól éreztétek magatokat és köszönjük, hogy eljöttetek- búcsúzkodott Lisa.
Elköszöntünk mi is, majd indultunk is haza.Mikor megérkeztünk John is bejött velünk a házba, valamit megnézett, aztán semmi köszönés, és jel nélkül lelépett.
- Hát ez...... fura volt- állapította meg Daniel.
- Az egész csávó fura- mondtam.
- Ezt hogy érted? - nézett rám kérdőn a zsiráf.- Eddig se volt normális, de valami most nagyon nem stimmel vele- válaszoltam.
- Paranoiás vagy- jelentette ki Jonah.- Nektek nem gyanús? Ő kérésére mentünk vidámparkba és, amikor kaptuk a képeket ő nem volt velünk, és akkor ma, kaptam az a videót rólunk, ami azt bizonyítja, hogy valaki feltörte a ház biztonsági kameráját, és pont utána lép be a házba, neki van hozzáférése a házhoz, ráadásul egész úton engem figyelt a visszapillantóból- soroltam nekik az okokat, hogy miért gyanakszom rá.
- Akkor ezért viselkedtél úgy a kocsiba- jött rá Jack, mire egyetértően bólintottam.
- Jó, ez eddig mind jogos, és pontosan összefügg, de milyen oka lehetett rá? És ha ő az, akkor miért nem tette eddig? Mármint értitek, másfél éve ő a menedzserünk, miért pont most támad hátba minket? - kérdezősködött Jonah.
Annyi kérdés, de mind megválaszolatlan.
- Ki kell derítenünk, de először nézzük meg, miért jött be az előbb, hogy olyan gyorsan lelépett- vetette fel Jack az ötletet.
Mind elindultunk, hogy körbenézzünk a házba.
Jack az emeleten keresgélt Daniellel és Jonahval, én meg lent Beannel.
Corbs épp a földszinti hálószobákat nézte át, én pedig úgy döntöttem megnézem a fürdőszobában.
- FIAIM VISSZAJÖTTEM, ITT HAGYTAM A TELEFONOM- kiabálta John.
Hallottam a lépteit és csak reménykedni tudtam, hogy nem éppen a fürdőben hagyta. A léptei egyre hangosabbak lettek.
Egyértelmű vált számomra, hogy pontosan felém tart, az utolsó pár másodpercben már nem volt jobb ötletem mint, hogy elbújjak az ajtó mögé.
Láttam bejönni, majd mikor elindult a kifele azt hittem megúszom. Jöttem volna elő mikor hirtelen becsapódott az ajtó, én pedig a menedzseremmel összezárva találtam magam, aki egy idegesítő vigyorral az arcán nézett rám.
- Beszélgessünk Zachary.
ESTÁS LEYENDO
Backstage /Jachary ff. / BEFEJEZETT /
Fanfic~boyxboy ~ha homofób vagy, akkor jó volt látni, mehetsz is ~a valósággal csak kevés dologban egyezik, a történet a képzeletem szüleménye ~trágár beszéd Részlet, illetve SPOILER: "A feltörekvő fiúbanda, a Why Don't We két énekese Zach Herron és Jack...