6.rész

797 53 4
                                    

Helyesírási hibákért előre is bocsi.

"- Figyelj rám! Még megoldhatjátok, ha most bejelentitek, hogy igen együtt vagytok. Manapság nagyon kevesen olvasnak híreket, én is csak onnan tudom, hogy anya mondta. Szóval tegyetek ki instagramra, vagy bárhova egy posztot amiben elmondjátok az igazat- mondta Isla."

Zach szemszöge:

Láttam Jacken, hogy ideges, de azt nem tudtam eldönteni, hogy rám vagy csak a fennálló szituáció miatt az.

Amit Isla mondott elgondolkodtatta mindkettőnket.

Nem tudom, mi lenne a helyes döntés. Még nem érzem késznek magam ahhoz, hogy több millió ember előtt felvállaljam.

Félreértés ne essék, imádom Jacket és nem is az, hogy szégyellem ezt a kapcsolatot, sokkal inkább attól félek, hogy mit reagálnának, ha kiderülne, hogy meleg vagyok.

Így is mindig megtalálják, hol kell belém rúgni.

Jacky már régebben bevallotta, hogy ő biszex. Még előttem van az interjú, mikor megkérdeztek minket, hogy ki a celeb crush-unk és Ő halál nyugodtan bejelentette, hogy Zac Efron.

A rajongók különböző teóriákat találtak ki, hogy Jack valójában Zach Herront akart mondani, csak nem merte, mert még együtt volt azzal a hárpiával. ( Való életben szeretem Gabbie-t, írói szerk.)

Ismertebb nevén, Gabbie Gonzalez.

Most, hogy így visszagondolok Gabbie soha nem bírt engem. Mindig úgy nézett rám mint, aki tervezi a kivégzésem, bár ez lehet csak azért mert Gabonapehelynek hívtam, mindegy vele együtt bővült a gyanúsítottak listája.

- Zach úgy gondolom a húgomnak igaza van. Be kell ismernünk, hogy tényleg együtt vagyunk. Ez így nem mehet tovább titokban- nézett rám Jack. Utálom, hogy igaza van.- Most ne mondd, hogy félsz. Ez most kettőnkről szól. Én mindig tudtam alkalmazkodni hozzád és a döntéseidhez. Most itt az ideje, hogy te is alkalmazkodj az én döntésemhez. Felvesszük a videót, amiben bevallunk mindent, majd elmegyünk ketten, kézenfogva, boldogan és szabadon fagyizni- vázolta fel a tervet.

- Igazad van. Sajnálom, hogy ennyire befolyásoltalak. Csináljuk meg- mosolyodtam el.

Jack szintén elmosolyodott, majd a telefonomat lerakta az ággyal szembe. Szorosan egymás mellé ültünk és összekulcsoltuk ujjainkat.

Jack elindította a videót. A szívem a torkomban dobogott, úgy éreztem bármelyik pillanatban felrobbanhat.

- Sziasztok! - integetett a kamerába. - Zach-kel van egy bejelenteni valónk. Gyanítom sejtitek, hogy miről lesz szó.

- Jackkel már egy ideje együtt vagyunk, csak féltünk, jó igazából féltem, hogy elítélnétek- vallottam be enyhén lehajtott fejjel.

Barátom ezt látva bíztatóan megszorította a kezem, mire én ráhajtottam a fejem a vállára, egy halvány, de őszinte mosoly kíséretében.

- Szóval bejelentjük, hogy Jachary hivatalosan is létezik - emelte fel összekulcsolódott kezeinket szerelmem, majd hosszasan megcsókolt.

Minden érzelmet belesűrítettünk ebbe a csókba. Mielőtt azonban túl messzire mentünk volna, leállítottam a videót. Felálltam az ágyról és az ajtó felé indultam. Visszafordulva láttam Jack értelmetlen arckifejezését.

- Ígértél nekem egy fagyizást, rémlik? - vigyorogtam rá.
- Igen, fagyizást- nézett rám perverzen, közben a szemöldökét húzogatta.

- Jó, ha te nem jössz, majd meghívom magam és sétálok egyedül kézenfogva- mondtam és próbáltam nem arra az idiótán vigyorgó fejére koncentrálni.

Jack elnevette magát, majd ő is felállt az ágyról és elindultunk lefelé.

Backstage /Jachary ff. / BEFEJEZETT /Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang