Saat kaç ? Neden bu alarm beynimi şişiryor ?! Lanet oksun uyanmaliyim. Ama göz kapaklarım direnişte birbirlerine sarılıyorlar uyanmamak için. Ah sustu işte, tamam uyandım, Her sabah bu alarmı bu uyanma faslını sadece ben yaşamıyorum değil mi ? Ha bu arada ben Nisan.Adımın çok saçma olduğunu biliyorum sadece annem sofistike bir isim istemiş ver 12 nisanda doğmuşum.15 yaşındayım. Bugün lisenin ilk günü. Endişeliyim.Ama hevesliyimde.Bakalım neler olucak.
"Nisaaaan"
"Ne"
"İlk günden geç kalmak mı istiyorsun annem çabuk in aşağıya!"
"Tamam yiaa".
Yavaşça ayağa kalktım ee malum zombi gibiyim, ilk okul bebeleri gibi heyecandan uyuyamadım gece. 4.00te yattım. Meşhur dolabın kapağını açtım ve dar lacivert kotumu giydim, üstüne dökümlü bir mor tişört giydim.Çantam hazırdı zaten.Kulaklığımı alıp merdivenleri ikişer indim.Babam başladi gene sabah aç gidersen dersi dinleyemezsin de vıdı vıdı.Biraz para alıp dişlerimi fırçaladım.Havadan anneme öpücük atıp otobüse bindim.Oh my got . Taş çocuk alarmı!!Ahuhaj bana baktı sdfg.Ama bebeyim ben burda incem niye geç bindin yeaa.İndim, okula doğru yürüdüm zaten 2 dakikalık mesafe.Okula girdim bune curcuna çok kalabalık eski okulumdaki kızlar şurda onların yanına gidiyim napiyim.
"Selam güneş"
"Aa selam nisan naber"
"İyi,heyecanlıyım :d"
"Ayneen bende yanlız şu 10. sınıf çocuk seni yiycek gibi bakıyor kanka."
"Puhahah bana bakan biri ha, o kadar mı düşmüş ya ?"
"Baksana"
Güneşin başıyla gösterdiği tarafa baktım omg o ne ?! Bu otobüste kestiğim yakışıklı çocuk.
"Taniyormusun çocuğu?"
"Konusmuslugum yok ama adı Barış.10.sınıf.Ama çocuk çok piçmiş kanka dikkat et, yakışıklı olduğunun farkında, etrafından kız eksik olmuyormuş."
"Aman banane ya neyse ben sınıfı bulucam görüşürüz. "
"Baybay"
9G'yi buldum.arkadan 2.sıraya geçtim. İlk derse girdik klasik hoca kendini tanıttı falan filan..zil çaldı., kapının önüne yaslanıp müzik dinliyordum ki birisi omzuma dokundu.
★★★★★★★★★★★
Bu o çocuk barış.
Onu birden görünce istemeden ağzımdan bir inilti çıktı, manyakmısın be insan bi ses verir sapık gibi sessiz sessiz geliyor bide ağzıma gircek manyak herif.
"Korkutmak istememistim Özür dilerim."
"Sorun değil korkmadim, şaşırdım yalnızca."
"Şey yenisin sanırım ben tanışmak için gelmiştim bugün de gördüm seni de."
"Ha evet,Nisan ben."
"Barış,istersen okulu gezdirebilirim?"
Gerçekten mi daha etkili yavşama şekilleri vardı be gülüm.
"Ahaha gerçekten mi el kadar okul merak etme kaybolmam gezicek birşey de yok zaten, Sağol yinede."
Dabble qapaq ahhaha :D
"He?ha tamam o zaman."
Kiyamam göt de olurmuş. Yakışıklısın diye her istediğini alabileceğini mi zannediyorsun ? Ben aşka inanmıyorum, hem feministim lan ben göt.Ay noldu be bi gaza geldim :D
Neyse bu konuşmanın üstüne okulda farklı birşey olmadı. Eve geldim. Ustumdekileri çıkarıp siyah bir tayt giyip üstüne de beyaz tuniğimi giydim Yatağın üstüne oturup mor puantiyeli leotobumu kucağıma aldım. Ilk olarak facebook sayfama girdim ımmm 23 bildirim 2 mesaj 3 arkadaşlık isteği. Arkadaşlık isteklerine tıkladım. Furkan mavi-onayla yakışıklı mış napiyim. Batuhan Direnç oha meteor kabuuuuul.seninle herşeye varım ben!Lan hemen gaza geldim Çocuk sadece arkadaşlık isteği göndermiş. püğ bana nerde feminist nisan ak ?? Ve üçüncü istek.. NE? Tahmin ettiniz değil mi ?Barış Abaz. Abaz değil o abazan canım onasil soyad yeaa.Bu çocuk hiç bikmiycak. Benim böyle ukalarla işim olmaz bide Yüzsüz!Bugün suratına tükürmediğim kalmıştı bir tek.İç sesimi susturdum ve sıcak bir duş almak için banyonun yolunu tuttum.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu kitabı yalnızca kızlar okusun !
RomanceBu ilk kitabım olucak ! Çok heyecanlıyım. Kitabın konusu hayali karakterimin günlüğü. Komik, üzücü, romantik. Erkek dedikodusu ve diger şeyler :) Umarım beğenirsiniz.