Gülümsedi, el ele okula gittik herkes çok şaşkındı birinci dersi kaçırmışız, Umrumda değil, o 10 dakka önceki hayatıma bak birde buna şaka gibi. Mutlymuyum evet ! Soru mu bu ? Derse geç kaldığımız için diğer derslere de girmedik.Gülhame parkına gittik.Hic konusmuyorduk sadece cimenlerin üstünde oturarak birbirimize sariliyorduk elimi tuttu ve gözlerimi kapattım. Tam uykuya daliyodum ki birden anice sarsildim , heyecan ve korkuyla gozlerimi açtığımda Barış beni kucağına almış kollariyla sariyordu aniden sinirlendim sonra bu halimizi görüp kahkahalara boğulduk.Oylece birbirimize sarılıin durduk.Gozlerimi açtım onu böyle izlemek çok güzeldi birden anlamış okucak ki gozlerini açtı, irkildim.Sonra güldü güldüm. "Bu zamana kadar sen nerdeydin ya?"dedi.Cok şaşırdım bunu beklemiyordum.Sorusuna soruyla cevap verdim."sen nerdeydin?" Gülümsedi. O Gülüş. İnsanın içini ısıtıyor. Yanindayken o kadar huzurluydum ki telefonun calmasiyla irkildim.O guzel huzur cevapsiz çağrılarımı duymami engellemisti.Baristan kollarimi ayirip yerde duran montumun cebinden telefonumu cikardim.24 cevapsiz çağrı. 15i annemden 3ü gizemden 6sı batuhandan.Bu çocuk bikmiycak mi?Yüzsüz. Mesaj da atmış.
1-boylece çekip gidemezsin nisan
2-nerdesin çabuk soyle geliyorum
3-mesajlarima yada telefonlarima donmeyi dusundun mu hiç?
4-o çocuk kimdi
5-beni kimse birakmadi ben birakana kadar ve birakamaz da haverin olsun seni birakmadim.
6-Lanetolsun.
Bu çocuk hiç usenmeden 6 mesaj mi atmış yani.Ensemdeki hizindan anladigim sinirli nefes alış verisler ile geriye döndüm. Barış.Mesajlari ve cevapsiz çağrıları görmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu kitabı yalnızca kızlar okusun !
RomanceBu ilk kitabım olucak ! Çok heyecanlıyım. Kitabın konusu hayali karakterimin günlüğü. Komik, üzücü, romantik. Erkek dedikodusu ve diger şeyler :) Umarım beğenirsiniz.