Konuşmanın üstünden günler geçmişti,bu sabah yeni haftaydı.Mesaj atmadı,aramadı,gelmedi.Umrumda değil.Ama hak etti,o sözler de neydi öyle ? Bu nasıl bir güvendir yahu ? Biraz burnu sürtsün . Yine gelicek yine özür diliyicek.Hava soğumaya başlamıştı,koyu lacivert dar kotumu giydim teyzemin hediyesiydi,maviden almış.Üstünede colinsten aldığım kırmızı kazağımı giydim.Altınada kırmızı spor ayakkabılarım.Saçımı maşa yaptım.Kırımızı ruj ve eyeliner sürdüm.Çantamı ve kulaklığımı aldım ve merdivenleri ilk kez yavaş ve düzgünce indim.Madem beni arkadaş olarak hiç görmedi vede görmeyecek neyi kaybettiğini bilsin.PİÇ.
Okulda iki çocuk yanıma geldi tanışmak için öye söyliyeyim.Ama o glemedi.Allahın belası.Öğlen tekrar okula geldiimde dersin başlamasına yarım saat kadar vardı bende koridorda müzik dinledim.O yüksek sesli müziğin arasından kahkahalar ve benzeri sesler geldi.Geri dönmedim.Okuldaki şu sarmaş dolaş sevgililerdendir diye düşündüm.Ha birde öyle bir kitle var burda millet çok rahat,ben sadece makyaj yapıyorum ki millet benimkinin kaç katını yapıyor bunlar hocaların bile önünde rahat rahat birbirlerini duvar dayıyor öpüşüyorlar.Neyse dediğim gibi.Daha net duyduğum bir kız sesiydi,sesi tanımıyordum ama arkama dönüp onlarla ilgilenmek istemedim bende müziğin sesini 3 tuş kıstım,birinin sesi daha geliyordu,bir erkek sesi.Bu sesi tanıyorum,arkama döndüm çocuk bana baktı,göz göze geldik ve kızı kucağına alıp duvara yasladı,sertçe öptü.Bu Barış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu kitabı yalnızca kızlar okusun !
RomanceBu ilk kitabım olucak ! Çok heyecanlıyım. Kitabın konusu hayali karakterimin günlüğü. Komik, üzücü, romantik. Erkek dedikodusu ve diger şeyler :) Umarım beğenirsiniz.