İntikam vakti,dişe diş göze göz.

162 6 1
                                    

Ertesi gün lanladığım gibi erkenden kalkıp mükemmel bir şekilde giyindim.İlk silahım bu olucak.Sonuçta okulun kıyafete karıştığı yok serbest kıyafet.Tanrıya şükürler olsun.Dar siyah mini eteğimi giydim altınada yırtık siyah kilotlu çorap,Cırt pembe sırtı açık tişört.Biraz üşiycem ama zaten otobüsle gidiyorum.Hem buna değer.Okula geldiğimde tuvalette eyeliner çekti ve kazağımın rengi rujum,şükürler olsun diğer ergenler gibi bir cildim yok pürüzsüz :3 oyüzden fondotene hiç ihtiyacım olmuyor.Dışarı çıktığımda herkes bana bakıyodu,film gibi :D 2.ders geometriydi görünüşüme rağmen inek gibi çalıştım valla napalım canım intikam alcaz diye derslerimin ağzına mı tüküreyim ? :D Çıkışta kantine gittim ince uzun kumral saçlı saçları böyle rampa gibi kahverengi gözlü austin butler'a benzeyen müthiş taş bir çcouk vardı.BENİMLE KONUŞTU!kezban bın'le.Doğrusu bugün kabul edelim taş gibi oldum ahahah :D Neyse biraz konuştuk biraz dediğin yarım saat kadar :D ikimizin de dersi beden di bizde kantinde oturup sohbet ettik,çıkma teklifi etti.Bende barışı kıskandırmak için kabul ettim.İlk öpücüğümü öyle bir boydan alsam fena olmaz hani :D Öğlen beraber okulda kaldık elimi tuttu koridorda yürüyorduk bil bakalım koridorun karşısından kim geliyordu yeap BARIŞ! Gözünün içine içine baktım deli oluyordu aptal,saklayamıyorda.Neyse işte yanımızda durdu bu arada ben size yeni sevgilimin adını söylemedim adI Batuhan'mış.Batuhan barış önmüze gelrken birden eğildi öptü beni.Ama yanaktan heyecanlanma.İlk öpücük biraz özel olsun dimi.Barış geldi kolumdan tuttu canımı çok actıyordu hayvan !

''kim bu ?''

''ahahah :D çok güldüm.''

''benimle dalga geçme cevap vr nisan.''

''hişt sana noluyo ya adam ol bi kimsin sen ?''(batuhan)

BARIŞIN AĞZINDAN;

bak bak bak hem nisanı koluna takmış yanımda öpüyor hemde artisliğe bak lan şerefsiz!

''asıl sen kimsin be sana noluyo ben nisanla konuşuyorum''

''barış seni ilgilendirmez''(nisan)

''demek öyle''

Şu züppeye vurmak için eimi kaldırdım ama o aptal Nisana vurucam sandı ve bir yumruk salladı gözüm karardı en son şunları duydum.

''defol,nisan benim.''

pislik herif.

Bu kitabı yalnızca kızlar okusun !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin