Merhabaa!Bu yeni bölüm umarım beğenirsiniz vote ve yorum yapmayı unutmayın! Xoxo ♥
Aaaa!O nasıl rüyadır be ? Barış mı ne boksa .Rüyamda görür anca beni görmeyi ! Yoksa ben mi onu rüyamda görürüm sanırım paranoyaklaştım.Saçmalama nisa topu topu 3 kere gördüğün çocuk. Ayağa kalktım saat daha 5.04'dü.Ne yani, şimdi ben bir ojuk günü bu saattemi kalktım???Allah cezanı versin barış. Lavoboya gidip yüzümü yıkadım, dişimi fırçaladım.Hazir zamanım varken saçlarımı düzleştirdim. Avondan yeni aldığım pembe ruju sürdüm.Rimel tamam, göz kalemi tamam, fondoten tamam, parfüm tama okey hazırım. Çantamı ve telefonumu alıp aşağıya indim.Zamanim vardı yürüyerek gidebilirim. Biraz para aldım ve anneme nit yazdım. Saat 6.32 ders 8.00de.Yetisirim. Kulaklığımı takıp evden çıktım müzik listemden kiesza-hideway'i açtım. 15 dakika sonra biri kolumu tuttu, çığlık atarak arkamı döndüm. YUH!Barış gerizekalısı."Manyakmısın be sapık ne sessiz sessiz geliyorsun be!2 oldu bu hem sen beni mi takip ediyosun hayvan uzak dur benden çek elini napiyon sen yeaa !" "Oha canım sakin ol, seslendim duymadın kulaklık vardı. " "he öyle mi sende zaten duymuyo korkutiyim bi şunu dedin koluma sarıldın öylemi yürü git be defol lan gerizekalı. "
"Ya bak.." "sus."
Arkamı dönüp hızlıca okula girdim.Duvara yaslanıp soluklandim, bu ne tür bi mak ya?Ay acaba çok mu çıkıştım?Nisan malmisin saçmalama haketti.
##########################
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu kitabı yalnızca kızlar okusun !
RomantizmBu ilk kitabım olucak ! Çok heyecanlıyım. Kitabın konusu hayali karakterimin günlüğü. Komik, üzücü, romantik. Erkek dedikodusu ve diger şeyler :) Umarım beğenirsiniz.