Öcelikle sizden özür dilemek istiyorum bebeklerim 1 haftaır yazamıyorum kendimi wattpad hikayelerini okumaya öyle katırdım ki,kendi hikayemi unuttum.Hikayemin ilgi alacağını düşünmemiştim ama gerçekten okunma sayısı beklediğimin üstünde.Çok teşekkür ederim hele birkaç kişiden mesajlar geldi onlar uçurdu beni sahi.Şimdi yeni bölümümüz acı-tatlı.Dershaneden geleli 10 dakika oldu.Hemen odamın kapısını kapatıp pijamalarımı giydim ve saçımı dağınık bir topuz yaptım.MIKA VE ARİANA GRANDE'den popular song adlı şarkıyla karşınızdayım ! İyi okumalar. :*
multimedia:barış
Şimdi gerçekten de korktum bu çocuğun ters hali hal değil yahu.Şunun gözlerine bak.Kurt adam falan olsa boku yemiştim.Tamam.Sanırım boku yemem için kurtadam olmasına gerek yok,enem.Allahım koru beni.''Barış iyi misin ?''
''Bu o şerefsiz dimi ? Bugün koluna giren sana dokunan seni öpen piç.Demek adı batuhan.Ben ona yapacağımı biliyorum oro-''
''İki dakika saçmalamazmısın lütfen?Gerçekten mi?Kıskançmısın?''
''ahaha bana diyene bak o gün didemi öptüğümde nasıl olduğunu bilmiyoruz sanki ikimizde.''
''saçmalama!of tamam bak.Ondan zarar gelmez tamam mı ? Allah aşkına napabilir bana?Sen varken.Sevdiğim adam burdayken.''
Barış tam bağıracakken aniden durdu.
''Ne dedin sen ? ''
''Duydun''dedim kızarmış ve mahçup bakışlarımla.Hayır,oyun değil istemsizce domates gibi olmuştum.Ben böyle rezil oluşumu düşünürken birden dudaklarıma yapıştı evet barış.Barışla öpüşüyorduk.İlk öpüşemizdi.Aman tanrım bu çocuk nasıl böyle öpebiliyordu beni.Çok sert öpüyordu,çok ama bu daha çok istememe sebep oldu.Çook hoştu.Geriye çekildiğimizde ikimizde aptal aptal gülüyorduk.
Barış Abaz(!) beni öpmüştü.
Barış Abaz benim ilkimdi.
Barış Abaz Nisan İlim'i öpmüştü.
Belki ben onun ilki değildim ama sonu olabilirdim.
Elimi tuttu ve ayağa kaldırdı beni çantalarımızı alıp parkın çıkışına doğru döndük.Birden bana döndü ve;
''o öptüğüm dudaklara bunlardan başka (dudaklarına dokundu)dudak değerse o dudağı koparırım.''
şapşal şaşal sırıttım.Beni eve bıraktı.Saçmalamayın tabikide taksiyle.Bu 15-16-17 yaşlarındaki oğlan bebelerinin arabyla cool cool dolaştığı bir ergen/kezban dizisi yada kitabı değil.Hayır dostum gerçek hayattayız.(keko film ve dizilere alt mesajımı da verdim oh rahatım)Yatmadan önce birkaç kez batuhan aradı ama açmadım.Sanırım bu en rahat uykumdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu kitabı yalnızca kızlar okusun !
RomanceBu ilk kitabım olucak ! Çok heyecanlıyım. Kitabın konusu hayali karakterimin günlüğü. Komik, üzücü, romantik. Erkek dedikodusu ve diger şeyler :) Umarım beğenirsiniz.