Kıskanıyorum .

139 6 2
                                    

Dondum,ne diyceğimi blemedim yada napıcağımı.Öylece baktım.Sadece baktım.Nefes.Ne-nef-nefes almalıyım.Ama koşarak uzaklaşırsam canımı yaktığını sanıcak,gerçekten canım yanıyor tabikide aptal nefes bile alamıyorsun.Yanından geçtim göz ucuyla bana baktı bende tam gözlerinin içine bakım ve kocaman doğal bir gülümseme yerleştirdim yüzüme.Sonra hızlı adımlarla merdivenden indim,arkamdan bakıyordu ama geri dönmedim koşarak bahçe kapısını ittim.Okulun bahçesinden çıktı kapıya yaslandım.Gözlerimi kapattım.Ne oluyor yahu ? Neden böyleyim ne yaptı bu çocuk bana.Çocukla en fazla 5 kere konuştum.Yoksa ona.. saçmlama nisan sen hiç öyle olmadın ki hem öyle bişey yok kendine gel aşka,erkeklere,doğru ilişkiye inanmıyorsun.Feministsin.Sadece kadınlar haklı ve doğru,erkekler or*spu çocuğu.O özellikle o tam bir oç.Bir damla göz yaşı .Ne yani ? En fazla ondan biraz hoşlandım.O kız kimdi ? SAÇMALAMA NİSAN! seni kıskandırmak içi yapıyor.Lanet olsun bal gibide aşığım ona.Aşk.Sahiden varmı o ? İşte varlığı ispatlandı ben bile aşık oluyorsam,bu duygunun adı başka birşey olamaz,bu o .Tamam peki ya şimdi ? şimdi ne yapacağım ? Beni kıskandırmaya çalışıyor en son konuştuğumuzda ona neler dedim aklınca intikam alıyor.Benim adım nisan.Bende senin ağzının payını vermezsem . Göz yaşlarımı sildim ve saçlarımı düzelttim.Okulun ek binasındaki bayanlar tuvaletine girdim orası tek kişilikti.Cebimden rimelimi ve rujumu çıkardım yüzümü yıkadım makyajımı yaptım saçımı üstümü başımı düzelttim.Aynadaki kız ruhuma yakışmıyor.Biraz neşelen nisan onu mahvediceksin.Aynadaki ben sakın kendini bozma.HODRİMEYDAN.

Bu kitabı yalnızca kızlar okusun !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin