Sonsuzluk bile gözlerinde bitiyor sevgilim.

126 5 3
                                    

Gözlerimden yaşlar akıyordu arkama batım barış yerdeydi.burnu kanamış.Batuhana çok kızdım.Bu kadarı yeter.

''Bu kadar kısa süreceğini bilmiyordum.''

''ne diyosun nisan ya''

''bitti,keşke o yumruğu atmasaydın''

ellerinin arasında olan kolumu sertçe çektim.Boş boş buraya bakıyordu.Gerizekalı.Koşarak barışın yanına gidip diz çöktüm.Gözü kapalıydı.Kuzenimin apartına götürdüm onu.Ne yani eve mi götüriyim.Yatırdım kanını temizledim pamukla elini yüzünü sildim.Uyandı.Su içirdim.

''nerde o''

''kim nerde barış''

o seni öpen piç''

güldüm istemeden .

''gönderdim''

''gerçekten mi''

''evet''

''neden''

''çok soru soruyorsun''

aptal aptal güldü.

''beni için diğmi ?''

''beni sevdiğini biliyodum''

''sus barış,saçmalıyosun.''

''seni seviyorum.''

''efendim''

BARIIN AĞZINDAN

ne dedim lan ben.ama lan of kıza iki saat önce trip atıyodum ne bu şimdi ya bu kız benden nefret ediyo,hayır etmiyo baksana benim için ne kadar uğraşmış çok tatlısın be.

''duydun işte.''

şapşal şapşal suratıma bakıyor.

NİSANIN AĞZINDAN

ne diyo lan bu oha inanamıyorum.inanamıyorum.ayağa kalktım,sarıldım.sadece sarıldım sanki yıllardır görmeyip de özlemişim gibi arfümü o kadar güzel ki kokusunu bidaha duyamıycak gibi çektim içime o da bana sarıldı.hiç birşey söylemedi.Ağzımı bende şeklinde yavaşça oynattım gözlerini kapatıp gülümsedi.

''kendine geldiğine göre okula gidelimmi ?''

''tamam sevgilim.''

oha ne diyo bu.

BARIŞIN AĞZINDAN

lan ne sevgilisi daha çıkma teklifi  bile etmedim hemel ellerini tutup eğildim.

''Nisan Özbey benimle çıkarmısın ?''

lütfen evet de lütfen.

NİSANIN AĞZINDAN

Aman allahım 5 dakika içinde hayatımda ki olan değişikliğe bak.Ve şimdi ilk aşkım,ilkimden çıkma teklifi alıyorum.

''E-EE-EVET.''sesim titredi.

Bu kitabı yalnızca kızlar okusun !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin