Sabah erkenden kalkmıştım. Dün yaşananlardan dolayı az uyumuş olsamda kendimdeydim. Bugün festival vardı ve biz hyemi ile sabah erkenden buluşmak için anlaşmıştık.
Hızlı bir duşun ardından dolabımı önüne geçip ne giysem diye bakındım. Bunca şeyin arasında sanki giyecek hiçbirşey yok gibi. Bugün şık olmak zorundaydım. Çünkü eminim ki hyemi kendine bir sevgili bulmak için inanılmaz derecede süslenecekti. Ve ben bundan asla aşıda kalamazdım.
Köşeden yeşil kargo pantolunomu aldım. Sonra öpücük yakalı ve düşük kollu büstiyeride bulunca gülümsedim. [MEDYAYA BAKINIZ] Bence bu benim için fazlaydı ama nedensiz bir şekilde giymek istemiştim.
Giydikten sonra sırt çantamı alıp içine gerekli aşyalarımı attım. Ve güzelce makyajımıda yapıp hızla evden çıktım. Hyemide sokağın başında görünüyordu. Gülümseyerek ona doğru hızlı adımlarla ilerledim.
"Baram! Elbise giyseydin yada etek! Neden bu fiziği pantolanla harcıyorsun.!" daha ne giymemi bekliyordu ki? Hayır baloya gider gibi giyinmiş birde beni yargılıyor! Ben ona birşey diyormuydum.
"İstersen mayo giyip gideyim. Bak herkes nasıl farkına varır vücudumum! Hem sen niye baloya gider gibisin!" gözlerini devirmişti. İşte şimdi başlayacaktı felsefeye. Geliyor..
"Kızım! Bizim okuduğumuz bölümün farkındasındır umarım! Sence üzerimdekiler balo kıyafetimi cahil arkadaşım! Sen ne anlarsın zaten! Niye geldin ki bu bölüme onuda anlamıyorum. Hiç yoktan tshirt convers felan giymemişsin. Buda bir gelişme! Herneyse hadi gidelim. Bugün bir süpriz var sana!" koluma girip beni sürüklemeye başlarken garipce baktım. Doğum günümde değilki bana süpriz yapılsın.
"Ne süprizi?"
"Adı üstünde süpriz! Niye söyleyeyim sana?" bu kız yine birşeyler çeviriyordu. Birileriyle randevu ayarlamış gibi geliyordu. Umarım başım belaya girmeden eve sağsağlim gelebilirim.
"Hyemi? Geçerken jungkooka uğruyalım. Yarışmaya katılmayacağını söylemişti ama belki bizimle gelmek ister?" nekadar ısrar etsemde tekrar katılmayacağını kesin bir dille reddeden jungkook morelimi bozuyorudu. Saçma bir nedenden dolayı çıkan kavga hevesinin kaçmasına neden olmuştu.
"Meteor mu? Gelirken uğradım ona. Beraber gidelim baram sevinir dedim ama gelmeyeceğini kesin bir dille reddetti. Keşke yanımızda olsaydı. Havamız olurdu. Kızlar bizi kıskanırdı." tek kaşımı kaldırıp baktım.
"Kızlar niye bizi kıskansın hyemi?" hayır saçmalık ne için sinirlendiriyor bu kız beni! Gelmemesi iyi oldu sanırım. Kızlar jungkooka asılır biz rahat rahat gezemeyiz. Kıskandığımdan değilde rahatsız oluruz gün boyu.
"Niye mi? Kızım yunan heykeli gibi çocuk. Bir bakanın tadı damağında kalıyor. Hayır sevgili yap diyorum anlamıyorsun. Madem öyle ben mi olsam sevgili onunla? Harika bir çift oluruz" durup hyemiye kocaman gözlerle baktım. Jungkooka göz koyduğunu biliyordum ama onun ağzından duymak nefesimi kesmişti resmen.
"Saçmalama hyemi"
"Niye saçmalayayım gayet ciddiyim. Sen almıyorsan ben alacağım. Niye izin verelimki yabancıya gitmesine?" bu kız ciddi? İçimde oluşan tarif edemediğim bu duyguda ne? Neden istemiyordum. Kendimle çelişiyor duygularım. Hoşlanıyorum gibi ama bunu kendime yediremiyorum. Neden? Jungkook harika biri ve onun yanında artık eskisi gibi değildim. Bunun farkındayım. Heyecan kaplıyordu içimi. Kalbime sıcak nehirler akıyordu gözlerimiz değince.. O zaman sorun neydi? Taehyung bile beni terk etmişti onu sevdiğimi söyleyerek. Annemde ablamda ısrarlıydı jungkook konusunda.
Ya hyemi? Onunla sevgili olursa jungkook ben nasıl hissederdim? Kıskançlık pırıltıları geziyordu göğsümde. Ikiside arkadaşım diyorum ama niye birlikte olsun istemiyordum. Sanırım itiraf etmeliydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Hayatlar/ Jeon Jungkook✔
Hayran KurguHerkesin kendi hayatı vardı.Herkes diğerlerine kendi hayatının penceresinden bakardı. 19.01.19/15.04.19