Pov Diyaz
Jullie vragen jullie waarschijnlijk af,waarom ik Levi niet leuk vind. Wel kijk,zoals elk populair mens vinden ze zich beter dan de rest en dat is juist de reden waarom hij een eikel is. Ik probeer me te concentreren op de les van Mr.Coppens,maar dat gaat moeilijk als Levi de hele tijd aan het praten is. 'Kan je niet voor 1 minuut zwijgen'fluister ik geirriteerd. Hij grijnst naar mij en praat dan gewoon verder. Ik kan me nog net inhouden,voor dat ik zijn stomme grijns van zijn gezicht afsla.
Ik negeer het maar en probeer te luisteren naar de opdracht dat Mr.Coppens ons geeft. 'Omdat we allemaal elkaar nog niet zo goed kennen. Gaan jullie in groepjes van 2 een spreekbeurt over elkaar houden.' 'Mogen we zelf de groepjes kiezen?'Vraagt Kiera. 'Nee', antwoordt hij ,'jullie zullen deze opdracht met je buur doen. Ik mompel:'Wat heb ik toch een geluk'.'Vind ik ook' zegt Levi grijnzend. Ik moet echt leren zachter te praten. Eindelijk gaat de bel en sta ik zo snel mogelijk recht. Maar Levi houdt mij tegen. 'Jou huis of mijn huis'. Ik kijk hem verwarrend aan. 'Voor de opdracht' verduidelijkt hij. 'Aah,jou huis is goed'. Hij knikt en loopt dan weg.
Ik loop dan naar de gang en ga direct naar me kluisje. Ik zoek mijn sleutel in mijn jaszak en haal het eruit. Dan open ik mijn kluisje en verwissel me boeken. Ik vraag me af waar Lola en Justin zijn en besluit dan toch om alvast naar de les te gaan.
Vele saaie lesuren verder,hoor ik eindelijk de bel ringen. Eindelijk verlost van deze hel. Ik stap samen met Lola en Justin uit het klaslokaal naar de fietsenrekken. Ik stap op mijn fiets en net dat ik wil vertrekken voel ik een hand op mijn schouder.
Ik hoop dat je dit deel wat leuk vond, ik had niet veel inspiratie. Vraag voor de dag
Q: Hoeveel talen kunnen jullie spreken?
A: Ik kan er 4 sprekenBedankt voor het lezen.
Sunflower xxx
JE LEEST
Boy Toy (bxb)
Fiksi RemajaEerste dag van school. Wanneer Diyaz een nieuwe plaats krijgt naast de populaire jongen,wordt zijn wereld omgedraaid. Van plagerige opmerking die hij krijgt van de jongen gaat het over naar seksueel contact. Wordt dit te veel voor Diyaz?Wat zal hij...