Chapter 5

2.6K 51 86
                                    

Pov Diyaz

Het is vrijdag en ik lig 'ziek' in mijn bed. Na dat het "jeweetwelwat" is gebeurd,durfde ik niet meer naar school te komen. Ik dacht dat het een stomme grap was en ik uitgelachen zou worden als ik naar school zou komen. Maar blijkbaar is er nog niks gebeurd op school,volgens Lola.

Het enigste dat me frustreert,is dat ik altijd terugdenk aan het moment. Hoe zijn volle,zachte lippen tegen mijn nek aandrukte. De tinteling die ik door heel mijn lichaam voelde. Ik betrap mezelf weer op wegdromen en word boos op mezelf.
De jongen heeft me praktisch verkracht,maar toch begin ik weer te blozen als ik over het moment denk. Hormonen waarschijnlijk,zeg ik tegen mij zelf om mijn echte gevoelens te onderdrukken.

"Lieverd,zou het niet beter zijn als we vandaag naar de dokter gaan,je bent al 4 dagen ziek." Hoor ik de bekende stem van mijn mama zeggen. Ik raak in paniek en probeer snel een antwoord te verzinnen." I-k voel me al beter" zeg ik stotterend."Oke,dan kan je net zo goed naar school gaan." Ik probeer te protesteren,maar denk toch uiteindelijk dat het geen zin heeft. Ik stap uit mijn bed en bereid me mentaal voor op de vreselijke dag die me tegemoet komt.

----------------------------------------------

Ik stap met mijn gezicht naar de grond gericht de schoolpoorten binnen. Ik zie niemand op het schoolplein staan. Ik pak snel mijn gsm uit mijn achterzak en kijk hoe laat het is." Shit!" Mompel ik. Ik ben te laat voor mijn les. Dus ren ik zo snel mogelijk de trappen op naar de 1ste verdieping. Ik klop op de deur en doe dan zachtjes de deur open. De leerkracht kijkt me raar aan en ik mompel snel een excuus." Wat sta je daar nog,ga op je plaats zitten." Zegt Mr.Snicker streng.

Ik slik en zie dat Levi al op zijn plaats zit,ik slenter naar mijn plaats toe en zit neer. Ik probeer mijn aandacht op het bord te richten. Maar dan voel ik plots een hand op mijn bovenbeen. Ik durf niet opzij mij te kijken en ik hoop dan gewoon dat hij stopt. Maar het geluk staat niet aan mijn kant vandaag. Ik voel hoe zijn hand dichter naar mijn geslachtsdeel gaat. Dan net gaat de bel,voordat hij iets kan doen." Gered door de bel." Hoor ik Levi fluisteren in mijn oor. Dan stapt hij uit de klas,alsof er niks is gebeurd.

Mensen,sorry voor het zolang wachten. Ik heb geen excuus. Ik ga echt proberen om regelmatiger te uploaden bv. 1 keer per week. En ik kan niet geloven dat ik gewoon 100 reads heb in totaal. Echt bedankt voor al de mensen die er nog zijn,ookal is mijn upload schema een rommel. Bedankt voor het lezen.

Sunflower xxx

Boy Toy (bxb)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu