Pov Diyaz
Ik draai me om en zie Levi voor mijn neus staan."Wat moet je?" vraag ik."Opdracht,weet je nog?"Ik zucht diep en zeg: "Moet dat nu?" Hij knikt.
Ik heb geen keuze en besluit dan toch om samen met hem,naar zijn huis te vertrekken. Ik zeg Lola en Justin gedag en begin dan achter Levi aan te fietsen. Eindelijk aangekomen zoekt hij zijn sleutels en opent dan de deur. Ik ben verbaasd,zijn huis is echt mooi,te mooi. Precies uit de film. De vloer bestaat uit marmer en de muren zijn versiert met schilderijen en mooie familie foto's.
Nadat ik uit mijn trance kom,zie ik Levi de trappen op snellen en ik ga hem achterna. Levi heeft duidelijk geen manieren,want hij vraagt niet eens als ik iets te drinken wil. Maar hoe sneller we beginnen,hoe sneller we klaar zijn en hoe sneller ik hier weg kan. We komen aan bij een blauwgeverfde deur en die deur opent hij.
Ik plof direct neer op zijn tweepersoonsbed en kijk rond in zijn kamer. Hij heeft veel trofeeën en leuke foto's aan de muren hangen. Levi komt naast me zitten en kijkt me kort aan. Er hangt een ongemakkelijke sfeer in de lucht.''Ik weet een leuk spel,dat we kunnen spelen om elkaar beter te leren kennen.'' Zegt Levi. Ik kijk hem vragend."We gaan op de grond zitten en elke keer dat we een vraag stellen,schuiven we dichter bij elkaar" Vervolgt hij."Ik weet het niet hoor." Antwoord ik."Komaan wees geen pussy." Met die woorden,glijd ik van het bed af en zet ik me neer op de grond.
Paar vragen later zitten we gevaarlijk dicht bijelkaar. Ik kijk hem aan in zijn honingachtige bruine ogen en voordat ik het weet lig ik op de grond met Levi op m'n buik."Wat doe je?!" Schreeuw ik."Is dit niet wat je wilt,je bent toch homo?" Zegt hij terwijl hij zijn geslachtsdeel tegen de mijne aan schuurt. Ik weet niet wat ik moet zeggen en mijn gezicht kleurt helemaal rood. Levi komt dichterbij mijn gezicht,net als ik denk dat hij me gaat kussen,gaat hij naar mijn nek en begint kusjes te plaatsen. Hij begint op een gevoelig plekje te zuigen. Ik probeer een kreun binnen te houden,maar toch ontsnapt het mijn mond."Iemand hier geniet ervan." Zegt Levi met een grijns.
Ik besef dan wat er gebeurt en duw Levi dan van me af. Ik sta op,pak al mijn spullen en storm Levi's kamer uit. Ik ga zo snel van de trappen af,dat ik bijna struikel. Ik ben net buiten en hoor nog achter mij:"Je kan zeggen dat je er niet van genoot,maar je lichaam zegt iets anders."
Sorry,dat het me zo lang heeft geduurd om een nieuw chapter te schrijven. Om eerlijk te zijn, ik ben gewoon een heel lui persoon. Dus daarom dit extra lang hoofdstuk. Ik kan niet geloven dat ik al boven de 50 reads heb. Dit is echt heel veel voor mij. Ik ga echt proberen om wat regelmatiger te updaten. Bedankt voor het lezen.
Sunflower xxx
JE LEEST
Boy Toy (bxb)
Teen FictionEerste dag van school. Wanneer Diyaz een nieuwe plaats krijgt naast de populaire jongen,wordt zijn wereld omgedraaid. Van plagerige opmerking die hij krijgt van de jongen gaat het over naar seksueel contact. Wordt dit te veel voor Diyaz?Wat zal hij...