Chapter 6

2.5K 49 15
                                    

Pov Diyaz

Ik staar voor mij uit en probeer te begrijpen wat er net is gebeurt. Ik ben zo in de war en verloren. Ik richt mijn hoofd naar beneden en zie dat ik een stijve heb. Geweldig moet ik hier nog heel de dag mee rondlopen. Ik voel me vies. Hoe kan ik zo opgewonden geraken door de aanrakingen van Levi? Hormonen? Ja,dat moet het zijn hormonen mijn geslachtsdeel is gewoon super gevoelig...Oke,nee dat klinkt raar als ik er nu over nadenk,maar er moet hier een verklaring voor zijn. Voordat ik het weet gaat de bel en heb ik mijn pauze gemist. Ik zucht diep en verzamel mijn boeken. Ik sta op en stap naar de jongenskleedkamer.

Gelukkig is het niet zo ver en kom ik nog ruim op tijd aan. Ik stap binnen en zie de jongens zich omkleden. Ik probeer zo discreet mogelijk te staren naar de jongens,maar nu dat ik erover nadenk ben ik nooit discreet geweest anders wist Levi niet dat ik homo was.

Ik draai de combinatie in van mijn locker en pak mijn sportkleren dat bestaat uit een losse short en een T-shirt met het logo van onze school erop. Ik kleed me aan en ga naar de gymzaal. Daar worden we opgesplitst in groepen en wisselen we om de kwartier van activeit.

De gymles is eindelijk gedaan en zoals gewoonlijk blijf ik over om te helpen opruimen. Ik ben altijd te bang om onder de douches te gaan met de jongens,straks krijg ik nog een stijve en zo kan ik ook Levi vermijden. Een win-win situatie dus. Na dat ik klaar ben met alles op zijn plaats te zetten,ga ik naar de douches en kleed me direct om. Ik zet de doucheknop aan en stap eronder.

Het is altijd rustiger hier als er niemand is. Ik hoor een deur open gaan en denk dat het waarschijnlijk niks is. Dan voel ik een lichaam tegen mij aandrukken. Ik shrik en hoor dan iemand fluisteren:"Niet bang zijn,ik zal je geen pijn doen." Dan gaat de hand van de vreemde rustig naar mijn geslachtsdeel,ik leun tegen hem aan en sluit mijn ogen. Op dit moment boeit het me niet eens wie het is. De vreemde zijn hand gaat op en neer op mijn geslachtsdeel en ik laat een zachte kreun uit. Dan laat hij zijn duim over de top van mijn geslachtsdeel gaan en zet hij net genoeg druk dat het geen pijn doet. Ik voel hoe hij het tempo opneemt en hoe ik heftiger begint te ademen. Mijn lichaam is in de wolken en voel een tinteling door heel mijn lichaam. Ik kreun een paar woorden uit:"Mmm...Bijna...Daar." Dan kom ik klaar met een luide kreun.

Hey guys,

Dus ik heb geen excuus voor me lange afwezigheid,sorry. Ik wil wel beloven dat ik regelmatiger zal uploaden maar ik verbreek mijn belofte altijd,dus ik zou het beter niet doen. Nogmaals sorry. Ik zal proberen om extra lange chapters te maken als ik toch niet regelmatig kan uploaden. En als jullie ideeën hebben voor dit boek, stuur maar naar mij want het zou me echt helpen en ik geef ook sowieso credit. Bedankt voor het lezen en comment maar wat je vond van deze chapter. Vele kusjes naar de personen die dit boek nog lezen en zijn gebleven en ook voor de mensen die me weer moed hebben gegeven om verder te schrijven. Trouwens wie denk jij dat de vreemde jongen was?

Ook nog een shoutout naar deze personen,ookal hebben jullie alleen maar een reactie geplaatst het gaf me een gevoel dat iemand toch nog mijn werk leuk vond en bedankt daar voor: FreyaBTS ,Teajong , sennaluisa

Sunflower xxx


Boy Toy (bxb)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu