POV
Ik open mijn ogen en kijk rond mij. Ik zie niemand. Ik voel een gevoel van teleurstelling en opluchting over mij vloeien. Teleurgesteld omdat ik wil weten wie de mysterieuze jongen is en opgelucht omdat ik niet zou weten hoe ik moet reageren op deze gebeurtenis. Maar die stem,komt me zo bekend voor. Ik probeer de stem samenplaatsen met een gezicht,maar het lukt me niet. Ik schud mijn hoofd vermoeiend en stap uit de douche.
Het is eindelijk weekend en ik kan een pauze nemen van al deze drama. Ik kom aan thuis en stap binnen. Het is best al laat en ik ruik dat mama al eten is aan het klaarmaken. Ik drop mijn rugzak neer op de sofa en ga direct naar de keuken. Ik zie dat mama spaghetti aan het maken is en het ziet er heerlijk uit. Ik probeer met mijn vinger een beetje van de saus te proeven en net voordat ik dat kan doen slaat mama mij met haar pollepel.
"No toques mi salsa con esas manos sucias." Zegt ze streng.
"Por favor mami." Ik kijk haar aan met mijn puppy ogen en maak een verdrietig gezicht.
"¡No es no, solo sube y haz tu tarea!"
Ik ga maar de trappen op,voordat ik geslagen wordt met de chancla. Ik kom in mijn kamer binnen en vind mijn laptop niet. Ik weet direct wie hem heeft gepakt.
"MARIANA!", Roep ik,"Waar is mijn laptop?!"
Ik storm in haar kamer binnen en ik zie haar op mijn laptop rustig netflix te kijken. Ik stap naar haar toe en geef haar tik tegen haar hoofd.
"Als ik je nog 1 keer zie met mijn laptop,dan gooi ik je uit het raam"
Ik kijk woedend op haar neer en grijp de laptop uit haar handen.
"Waarom moet je altijd zo dramatisch zijn?" Zegt Mariana met een diepe zucht en rollende ogen.
Ik negeer haar opmerking en stap terug naar mijn kamer. Ik open dan uiteindelijk mijn laptop en ik zie dat ik een email heb binnengekregen.
From: levidecoene@gmail.com
To: diyazramirez@gmail.com
Subject: SpreekbeurtHey
In verband met spreekbeurt Nederlands,morgen on 13u afspreken bij jouw huis?(Ik had je nummer niet dus doe ik het met email)
Groetjes
Levi
Ik staar een beetje verwonderd naar het bericht. Levi is verdacht beleefd aan het doen. Maar nu dat het project bij mijn huis zal doorgaan,zal er minder kans zijn dat er iets freaky gebeurt. Ik schrijf snel een antwoord terug en sluit mijn laptop af.
Ik ga neerliggen op mijn bed en staar naar het plafond. Mijn gedachten staan vol met allerlei dingen. Maar mijn gedachten gaan altijd weer terug naar de mysterieuze jongen.
Hey guys,
Sorry Lang geleden,deze chapter suckt echt. Ik probeer echt mijn best te doen,maar school is nu al druk. Hopelijk hebben jullie van deze chapter genoten en bedankt voor het lezen.
Sunflower xxx
JE LEEST
Boy Toy (bxb)
Teen FictionEerste dag van school. Wanneer Diyaz een nieuwe plaats krijgt naast de populaire jongen,wordt zijn wereld omgedraaid. Van plagerige opmerking die hij krijgt van de jongen gaat het over naar seksueel contact. Wordt dit te veel voor Diyaz?Wat zal hij...