POV Diyaz
Ik en Levi zijn een film aan het kijken, meer bepaald de film Hunger games. Maar het lijkt alsof Levi meer aandacht shenkt aan het prutsen met mijn haar, dan naar de film te kijken. "Schattig." Denk ik." Ieuw,nee Levi schattig?" Ik schud even met mijn hoofd en Levi kijkt mij verwarrend aan. Ik kijk uit mijn raam en ik zie dat het best al donker is.
"Wanneer moet je naar huis?" Vraag ik aan Levi.
Hij haalt zijn schouders op en zegt:" Mag ik zelf bepalen."
Ik draai me om en zeg verwarrend:" Wat bedoel je daarmee?"
Voor een seconds flits er een emotie door zijn ogen, maar ik kan niet bepalen wat het is. "Mijn ouders zijn vaak op zakenreis, dus ben ik meestal alleen thuis..." Zegt hij stil. " Cool, toch."Hij geeft een glimlach en focused zich weer op de film. Ik draai me weer om en leun weer tegen hem aan. Ik vond het gesprek wat raar gaan en ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag gekregen. Wel dat verklaard waarom hij zo rijk is, als zijn ouders altijd op zakenreis zijn. Ik hoor mijn mama van beneden roepen dat het eten klaar is. Ik probeer op te staan, maar Levi heeft zijn handen nog steeds rond mijn middel.
"Kunnen we nog even blijven zitten." Fluistert hij in mijn oor.
"Oke." Zeg ik zachtjes terug
Time skip: Na het eten(20:55)
Ik en Levi gaan weer naar mijn kamer, na het avondmaal. Ik gaap en zie dat Levi op mijn bed gaat liggen.
"Euhm, misschien is het al tijd voor jou om naar huis te gaan?"
"Nee,nee we kunnen nog een film kijken of verder werken aan ons project?" Zegt hij beetje op een wanhopige toon.
"Ik weet het niet Levi, het is best wel al laat."
"Nog 1 film." Zegt hij met een glimlach.
Ik zucht en ga dan toch akkoord. Hij spreid zijn benen open en klopt op het plaatsje waar ik moet zitten. Ik stap op hem af en zit mij neer op de plaats. Levi doet weer zijn armen rond mij en ik leun tegen hem aan. Het is alsof hij niet naar huis wilt gaan, wel dat kan ik wel begrijpen als je elke keer slaapt in een leeg huis. Maar ik maak me daar nu niet zoveel zorgen over en ik richt mijn aandacht op de film. Ik voel hoe ik moe word en dat mijn ogen in neervallen. Ik hoor, nog slaapwel in mijn oor gefluisterd worden, voordat ik in een diepe slaap valt.
POV Levi
Ik hoor het regelmatige ademhaal van Diyaz en zie dat hij in slaap gevallen is. Ik leg ons neer, zodat we op onze zij liggen. Ik hoor hem zachtjes snurken en moet mijn lach binnenhouden. Ik staar naar zijn gezicht, zachte lippen, kleine oortjes en schattige sproetjes. Ik probeer uit het bed te stappen, maar Diyaz pakt, terwijl hij slaapt, mijn hand vast en sleurt mij terug het bed in. Hij knuffelt tegen mij aan en mompelt "blijf". Ik glimlach en denk "Wat een sukkel toch, maar mijn sukkel."
Hey guys,
Ik heb al 1.73K wat gek. Dankjewel iedereen voor blijven lezen en stemmen. Ik vind dit echt geweldig. Als jullie ideetjes hebben voor dit boek, stuur maar. Ik kan het echt gebruiken. De kans is groot dat we wat spelfouten er in zetten, meld maar als dat zo is.
Dus wat vonden jullie van dit hoofdstuk. Is Levi going soft of is dit allemaal een act?
En alvast fijn Nieuwjaar, 2020 wordt ons jaar en ik hoop dat dit boek dan al af is haha. Bedankt voor het lezen.
Sunflower xxx
PS: Altijd welkom om een comment te plaatsen, vind ik echt leuk om te lezen.
JE LEEST
Boy Toy (bxb)
TienerfictieEerste dag van school. Wanneer Diyaz een nieuwe plaats krijgt naast de populaire jongen,wordt zijn wereld omgedraaid. Van plagerige opmerking die hij krijgt van de jongen gaat het over naar seksueel contact. Wordt dit te veel voor Diyaz?Wat zal hij...