Chapter 7

2.4K 51 8
                                    

Pov Unknown

Ik kleed me om en prop snel mijn sportkleren in mijn klusjes. Ik verlaat de kleedkamers en ga alvast naar de parkeerplaats om daar te wachten op mijn vader. Het is echt irritant dat hij hier werkt op school en altijd er lang over doet om de gym op te ruimen. Ik leun tegen zijn auto en haal mijn telefoon uit mijn broekzak.

Ik zie hem eindelijk afkomen en ik ben blij."F*ck!" Roept hij. Ik kijk hem raar aan en vraag: "Wat is er?" Hij kijk mij heel lief aan en vraagt dan: "Kan je de gymzaal gaan afsluiten? Ik ben het totaal vergeten." Ik grom,pak dan zijn sleutel en stap uit de auto.

Ik kom aan bij de kleedkamers en hoor dat de douches aanstaan. Ik ben benieuwd wie het is en besluit dus om een kijkje te gaan nemen. Het is Diyaz,ookal zie ik alleen de achterkant van hem,ik weet dat hij het is. Hij ziet er zo sexy uit. Hoe het water van zijn lichaam afglijdt. Toen ik wist dat hij homo was,dacht ik misschien dat ik een kans bij hem had. Maar het is alsof hij niet eens opmerkt dat ik een crush op hem heb sinds 1ste middelbaar. Het doet mij pijn om altijd in de zijlijn toe te kijken.

Ik weet niet wat over mij kwam op dat moment. Ik stap onder de douche met hem en leg mijn handen rond zijn middel. Ik voel hoe zijn lichaam stijf wordt van de schrik en Ik fluister dan iets in zijn hoor. Dan relaxed zijn lichaam meteen. Ik glijd mijn hand rustig naar zijn geslachtsdeel. Ik laat mijn hand rustig op en neer glijden.

Ik kijk naar zijn gezicht en zijn ogen zijn gesloten. Zijn wangen zijn lichtjes rood en je kan zien dat er kleine zweetdruppeltjes vormen op zijn voorhoofd. Ik laat mijn duim rond de top van zijn geslachtsdeel glijden en maak mijn grip een beetje strakker. Ik hou ervan hoe hij kreunt en kronkelt. Ik neem mijn tempo aan en een paar seconden later komt hij klaar met een luide kreun. En kom ik dan klaar in mijn broek.

Hey guys,

In dit hoofdstuk heb ik dus uit de POV geschreven van de onbekende en kan je zien hoe hij het heeft ervaren. Ik ben benieuwd als jullie al een idee hebben wie het is. Ik ben ook nog van plan om het boek te editen gewoon voor schrijffouten en niet om de verhaallijn te veranderen. Ik hoop dat jullie dit een leuk hoofdstuk vonden.

Sunflower xxx

Boy Toy (bxb)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu