Jimin: Seni görüyorum biliyor musun?
Ardından birden elimi saçımdan çekti. Ve ayağa kalktı.
Jimin: Neyse galiba köpek falan yok. Eve gidelim.
Heaven: Geliyorum.
dedim umutsuzca.
Resmen şuracıkta oturup ağlayabilirdim. "Seni görüyorum" derken neden bahsediyordu ki? Belli ediyor muyum? Gerçekten biliyor mu? Eğer biliyorsa ve bana kardeşi gibi bakıyorsa, davranıyorsa beni sevmediği anlamına geliyordu...
Yavaş adımlarla onun arkasında yürüyordum. Gerçekten üzülmüştüm. Tüm moralim bozulmuştu.
Önce itiraf gibi bir şey yapıyor, sonra konuyu sanki hiç açmamış gibi kapatıyor...
Ama ben onu sevsem de hiç bir zaman ona söylemeyecektim. Kendisi bana aşık olmalı. İlk o bana itiraf etmeli.
******
Jimin: Kendine iyi bak.
Heaven: Sonunda evime geldiğime sevindim.
Güldükten sonra arkasını dönüp yürümeye başladı... O ortalıktan kaybolduktan sonra kapıyı kapatıp içeri geçtim ve odama çıktım. Annemler uyumuştu zaten...
Odama gidip direk kendimi yatağa attım. Sonu iyi olmasa da Jimin ile güzel dakikalarım geçmişti. Bit Na geldikten sonra ilk defa bu kadar iyi bir zaman geçirmiştik.
Aklıma geldikçe gülümsüyordum. Banyo yaptıktan sonra uyumak için yatağıma geçtim.
Yine aklıma o anlar geliyordu. Nefesinin yüzüme vurması, benim nefesimle birleşmesi. Aklıma birden geldi. Ona teşekkür etmemiştim. Bu yüzden telefonumu açıp ona mesaj attım.
Heaven: "Bugün için teşekkür ederim 💖"
Kalp emojisi atmasaydım içim rahat etmezdim. Zaten ciddiye alıyordu. İlk defa atmıyorum sonuçta.
Çok geçmeden cevap geldi.
Jimin: "Rica ederim de, Sen uyumadın mı?"
Güzel cevap vermem gerekti. Madem beni görüyordu, ki orasından pek emin değilim, bana karşı bir şeyler hissetmeliydi.
Heaven: "Birisini düşünüyorum."
Birden durmadan art arda mesaj atmaya başladı. Gülerek mesajları okumaya başladım.
Jimin: "Kimi?!"
"Söyle çabuk!"
"Hey!"
"Anlaştığımızı sanıyordum!"
"Söyle hadi!"
Sabır dilercesine 10'a kadar saydım.
Heaven: "Söyleyemem!"
Jimin: "Aslında bende birisini düşünüyorum ve uyuyamıyorum."
Bu sefer durmadan mesaj atan taraf ben oldum. Beni mi düşünüyordu? Lütfen ben olayım...
Heaven: "Kim"
"Hadi söyle çabuk."
"Heeeey!"
Jimin: "Bit Na. Onu düşünüyorum."
Okuduğum mesajla bir kez daha hayal kırıklığına uğradım. Ben eski Jimin'i istiyorum. Sadece benimle ilgilensin, iletişim kurduğu tek kız ben olayım istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FRİEND&LOVE (Park Jimin)
FanficSınıf 12 idik. Yani Jimin ve ben aynı sınıfız. Ve 12 yıllık arkadaşlarız da. Birbirimizi çok iyi tanırız. Her şeyimizi, her sırrımızı biliyoruz. Ama onun bilmediği tek bir tane sırrım var. 4 yıldır ondan hoşlanıyorum. Bunu sadece o değil, hiç kimse...